استانداری ایلام

ا ستاندار ایلام به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی پیام تبریک صادر

پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

‍ ✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

🔹 ا
 ستاندار ایلام به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی پیام تبریک صادر
📲 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
 إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ ...
[سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱]

به یقین یوم الله ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ رفراندوم تاریخی تعیین سرنوشت ملت سلحشور و آگاه ایران در آری گفتن به جمهوری اسلامی و بنا نهادن چارچوب مستحکم کشو بر پایه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و جشن مردم سالاری دینی در پرتو اراده عمومی، مردمی آزادی‌خواه و استقلال‌طلب بود.

این روز مقدس طلیعۀ استقرار نظام جمهوری اسلامی و سرآغاز حاکمیت مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی کلمه، نظامی متکی بر مردم با هندسۀ عمومی جامعۀ اسلامی است و نقطۀ عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران و بلکه ملل مظلوم و مستضعف و آزادگان و حق طلبان جهان است.

آری ندای « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در بحبوحه‌ی انقلاب در سال ۱۳۵۷ ترنّم زیبای دل و زبان جویندگان حق و فضیلت و منتظران رهایی از بند استبداد و استکبار بود.
و امروز بعد از گذشت بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، ایران اسلامی به عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی در عالم، تقریبا در هر سال یک انتخابات باشکوه برگزار نموده است تا به زیباترین شکل ممکن، شاهد نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود باشند.

بی شک امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نماد وعده الهی« وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ » (سوره القصص/ آیه ۵) و تحقق آرمان بزرگ «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنافداه) است» و این مسیر عزت و این راه روشن با هدایت های رهبر حکیم و فرزانۀ انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و عزم راسخ و ولایتمداری و همت بلند ملت عزیز ایران تا طلوع خورشید ولایت قائم آل محمد حضرت مهدی صاحب زمان (ارواحنافداه) ادامه خواهد یافت.

اینجانب در پایان این رویداد تاریخی و سرنوشت ساز را به ملت شریف ایران اسلامی، به ویژه مردم شهید پرور استان ایلام تبریک گفته و امیدوارم سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، بنام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده، ‌فرصت مناسبی باشد تا با تجدید پیمان با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همگام با خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار، با استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها در جهت توسعه و تعالی ایران اسلامی و ایلام عزیز گام برداریم.

حسن بهرام نیا
استاندار ایلام

🗓 | پنجشنبه ۱۱ فروردین

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است