استانداری ایلام

استاندار ایلام

دستگاه‌های اجرایی در راستای ریشه کنی فقرمطلق افراد نیازمند را شناسایی کنند/توانمند سازی مددجویان از مهم ترین مولفه های مقابله با فقر مطلق است ...

دستگاه‌های اجرایی در راستای ریشه کنی فقرمطلق افراد نیازمند را شناسایی کنند/توانمند سازی مددجویان از مهم ترین مولفه های مقابله با فقر مطلق است ...

‍ ⭕️ ریشه کنی فقر مطلق نیازمند شناسایی افراد نیازمند در جامعه است

استاندار ایلام: 
📎 دستگاه‌های اجرایی در راستای ریشه کنی فقرمطلق افراد نیازمند را شناسایی کنند/توانمند سازی مددجویان از مهم ترین مولفه های مقابله با فقر مطلق است ...

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام- دکتر حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در حاشیه کنفرانس ملی دستورالعمل اجرایی برنامه مقابله با فقر مطلق که با حضور وزیران کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: مطابق دستور موکد ریاست محترم جمهوری اسلامی باید در رابطه با رفع  فقر مطلق تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه فقیر مطلق به افرادی گفته می شود که مشکل سرپناه، خوراک و پوشاک داشته باشند، ادامه داد: توانمند سازی مددجویان از مهم ترین مولفه های مقابله با فقر مطلق است.

استاندار ایلام در ادامه گفت: اعتبارات مورد نیاز این برنامه در همه ی استان‌ها تامین شده است و همه دستگاه‌های اجرایی باید از این فرصت برای رفع فقر در استان استفاده کنند تا تمام افراد واجد شرایط در این طرح زیر پوشش خدمات حمایت دولت قرار گیرند.

وی تاکید کرد: بهزیستی، کمیته امداد، اداره کار و امور اجتماعی استانداری ایلام باید از همه ظرفیت‌های استان برای شناسایی افراد واجد شرایط استفاده کنند تا هیچ کس از این طرح جا نماند.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به اینکه امکان دارد این طرح در ابتدا اشکالاتی هم داشته باشد اما در طول مدت اجرا این مشکلات شناسایی و برطرف خواهند شدُ خاطرنشان کرد: مطابق این طرح و برنامه افراد واجد شرایط به مدت ۳ ماه تحت پوشش حمایت قرار می‌گیرند و پس از آن شرایط آنان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز به نهادهای حمایتی معرفی خواهند شد.

🗓 | یکشنبه ۱۴ فروردین 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است