استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان چرداول:

پیشرفت نهضت ملی مسکن در شهرستان ها معیار سنجش عملکرد فرمانداران است/ انجام عملیات راهسازی در استان شتاب ‌می‌گیرد

پیشرفت نهضت ملی مسکن در شهرستان ها معیار سنجش عملکرد فرمانداران است/ انجام عملیات راهسازی در استان شتاب ‌می‌گیرد

‍ استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان چرداول:
پیشرفت نهضت ملی مسکن در شهرستان ها معیار سنجش عملکرد فرمانداران است/ انجام عملیات راهسازی در استان شتاب ‌می‌گیرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ در نشست شورای اداری شهرستان چرداول با تاکید بر این مهم که درصد پیشرفت فیزیکی نهضت ملی مسکن در شهرستان ها معیار سنجش عملکرد فرمانداران است، اظهار داشت: روند پیشرفت نهضت ملی مسکن در برخی شهرستان ها نظیر چرداول رضایت بخش نیست و این شهرستان از برنامه تعیین شده عقب است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که ماهیانه روند ساخت و ساز در طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرستان ها رصد می شود، اضافه کرد: دولت به ساخت یک میلیون مسکن در سال متعهد شده است و در استان ایلام نیز بایست به این تعهد به درستی عمل شود.

وی افزود: اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و رسانه ها برای ثبت نام نهضت ملی مسکن بعنوان یک طرح مهم ملی که موجب صاحب مسکن شدن بسیاری از مردم می شود باید در دستور کار قرار گیرد.

دکتر بهرام نیا با تاکید بر تسریع در انجام عملیات راهسازی استان گفت: بخشی از تصادفات ایام نوروز به دلیل سهل انگاری و کم احتیاطی و بخشی دیگری  به دلیل کیفیت نامطلوب راههای مواصلاتی استان بود که در این راستا انجام عملیات راهسازی در استان شتاب ‌می‌گیرد.

وی بیان داشت: در کنار فرهنگسازی نباید از وضع نامطلوب برخی محورهای مواصلاتی استان غافل شویم و در این راستا برنامه داریم پروژه های راهسازی در سال جدید با شتاب بیشتری تکمیل شوند.

استاندار ایلام در ادامه تصریح کرد: پیام اصلی تصادفات منجر به فوت در این استان طی ایام نوروز این بود که ما باید فرهنگسازی در خصوص رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی را در دستور کار قرار دهیم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ظرفیت های شهرستان چرداول گفت: این شهرستان دارای ظرفیت های گردشگری، تولیدات، کشاورزی و صنعتی فراوان است که باید از این پتانسیل ها برای توسعه شهرستان استفاده شود.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ گفت: در سال‌جاری پیام مقام رهبری تولید با محوریت دانش بنیان و اشتغال است که باید این مهم نصب العین فعالیت همه مدیران باشد.

دکتر بهرام نیا در ادامه با قدردانی از فرماندار چرداول و تمامی دستگاه های مرتبط با سفرهای نوروزی در این شهرستان گفت: در بحث اسکان مسافران نوروزی، پایش محورهای مواصلاتی، تیم های مستقر در محورها، مهیا کردن شهرستان برای مسافران نوروزی مجموعه مدیران شهرستان عملکرد بسیار خوبی داشتند که شایسته تقدیر است.

وی هنر مدیران را انجام کار با حداقل امکانات عنوان کرد و گفت:  مدیری که بتواند با کمترین امکانات و ظرفیت های موجود طرح های مورد نظر خود را خلاقیت و کار جهادی تکمیل کند بطور قطع مدیری توانمند است.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است