استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام در دیدار با مردم روستای بیجنوند:

یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان برای ۱۸ پمپاژ کشاورزی نیمه تمام نیاز است/فرهنگ مدیریت مصرف آب باید نهادینه شود

یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان برای  ۱۸ پمپاژ کشاورزی نیمه تمام نیاز است/فرهنگ مدیریت مصرف آب باید نهادینه شود

‍ استاندار ایلام در دیدار با مردم روستای بیجنوند:
یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان برای  ۱۸ پمپاژ کشاورزی نیمه تمام نیاز است/فرهنگ مدیریت مصرف آب باید نهادینه شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ در سفر به شهرستان چرداول در دیدار با مردم روستای زیرتنگ بیجنوند با عنوان این مطلب که یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان برای  ۱۸ پمپاژ نیمه تمام نیاز است، اظهار داشت: تکمیل ۹ پمپاژ نیمه کاره که هر کدام از آنها دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند می تواند بخش زیادی از این زمین های کشاورزی را تحت پوشش کشت آبی قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه اولویت تخصیص اعتبار با طرح های با پیشرفت فیزیکی بالا است، افزود: ازمجموع ۱۸ پمپاژ نیمه کاره استان، ۹ پمپاژ جزو مصوبات سفر رییس جمهوری است.

استاندار ایلام ادامه داد: امسال غالب کشاورزان استان به واسطه خشکسالی دچار ضرر و زیان شدند که در حدود توان با مدیریت جهاد کشاورزی تلاش داریم که بخشی از خسارت ها از طریق صندوق بیمه خسارت کشاورزی پرداخت شود.

دکتر بهرام نیا تاکید کرد: فرهنگ  مدیریت مصرف آب باید نهادینه شود چراکه طی چندین سال گذشته شاهد بارش زیاد نزولات جوی در کشور نبوده‌ایم.

وی اضافه کرد: کارگروه مدیریت مصرف آب در استان فعال شده و تلاش داریم با برنامه ریزی مناسب  آب آشامیدنی مردم تامین شود.

استاندار ایلام با اشاره به کانال کشاورزی روستای زیرتنگ بیجنوند گفت: عملیات ساخت این کانال برای جلوگیری از هدر رفت آب طی چندین فاز از سوی جهاد کشاورزی استان ایلام در دستور کار قرار گیرد.

براساس این گزارش، تجدید دیدار با مردم، و پایش و رصد مشکلات وضع موجود و بازدید از چندین طرح از جمله پمپاژ کشاورزی روستای زیرتنگ بیجنوند از جمله مهم ترین برنامه های سفر استاندار به چرداول است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است