استانداری ایلام

استاندار ایلام

روز ملی فناوری هسته‌ای روز صلابت و اقتدار ایرانیان در صرف فعل ما می توانیم است

روز ملی فناوری هسته‌ای روز صلابت و اقتدار ایرانیان در صرف فعل ما می توانیم است

‍ ✍️ پیام استاندار ایلام به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای

استاندار ایلام:
✔️ روز ملی فناوری هسته‌ای روز صلابت و اقتدار ایرانیان در صرف فعل ما می توانیم است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در پیام دکتر حسن بهرام نیا آمده است:  

بیستم فروردین ماه روز ملی فناوری هسته‌ای، روز صلابت و اقتدار ایرانیان در صرف فعل ما می‌توانیم است و یادآور توانمندی دانشمندان و پژوهشگران این مرز و بوم در این عرصه خطیر و مهم است.

روزی که نماد خودباوری، عزت، استقلال علمی و نهضت نرم افزاری دانشمندان مومن و انقلابی و تداعی کننده ی شکوه، صلابت و اقتدار جوانان این مرز و بوم در عرصه علم و فناوری است.

وی در ادامه آورده است: امروز ایران اسلامی با اتکال به خداوند متعال و اتکاء به فرزندان برومنداش چون دانشمندان شهید؛ مسعود علیمحمدی، مجید شهریاری، مصطفی احمدی روشن، داریوش رضایی نژاد و محسن فخری زاده که با نثار خون خویش نقش اساسی در بهره مندی جمهوری اسلامی ایران از انرژی صلح آمیز هسته ای داشته‌اند توانسته عزت و اقتدار ملی در عرصه فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را به منصه ظهور برساند.

امیدوارم  در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده، بتوان با استفاده از دستاوردهای انرژی هسته ای و با تلاش شرکت های دانش بنیان و مصارف صلح آمیز آن در عرصه صنعت، کشاورزی، سلامت، داروسازی و ... در راستای افزایش و کیفی سازی تولید و ایجاد اشتغال، اقدامات مهمی در جهت اجرایی شدن شعار سال صورت پذیرد.

 اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانشمند هسته‌ای، روز ملی فناوری هسته‌ای را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مهد دانشمندان بزرگ چون شهید داریوش رضایی نژادها، استان ایلام عزیز تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون و حرکت در مسیر پیشرفت علمی همه دانشمندان و متخصصان جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را از درگاه ایزدمنان خواستارم.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است