استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام در نشست تکریم و معارفه مدیرکل حراست استانداری:

مجموعه‌ی حراست با نگاه همیاری و کمک به مجموعه عمل کند/جایگاه حراست در دستگاه‌ها بسیار مهم و حمایتی است

مجموعه‌ی حراست با نگاه همیاری و کمک به مجموعه عمل کند/جایگاه حراست در دستگاه‌ها بسیار مهم و حمایتی است

‍ استاندار ایلام در نشست تکریم و معارفه مدیرکل حراست استانداری:
مجموعه‌ی حراست با نگاه همیاری و کمک به مجموعه عمل کند/جایگاه حراست در دستگاه‌ها بسیار مهم و حمایتی است
  
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱  در نشست تکریم و معارفه مدیر کل حراست استانداری ایلام گفت: مدیر پیشین حراست استانداری در طول بیش از ۴ ماهی که در کسوت حراست، مشغول خدمت در استانداری بودند، شاهد زحمات، تلاش‌ها، دلسوزی و کار جهادی ایشان بودم و نگاه وی؛  همکاری، همراهی و دستگیری از پرسنل بود. 

وی ادامه داد: عملکرد آقای ناصری‌راد در این مدت، بسیار خوب و در واقع  یار و همراه بسیار خوبی برای ما بود و از دیدگاه های ایشان و بعضا توصیه‌هایی که در ارتباط با پرسنل و تعالی برنامه‌ها داشتند برای خدمت به مردم استفاده می‌کردیم. 

استاندار ایلام با تأکید بر این که اولین فردی که برای ابقاء و تنفیذ وی مکاتبه نمودم آقای ناصری‌راد بود، افزود: بنده در ابتدا با رفتن ایشان مخالف بودم و بسیار تلاش کردم که ایشان در استانداری بمانند ولی با توجه به بحث‌هایی که مطرح شد و بررسی‌هایی که صورت گرفت معلوم شد برنامه‌هایی که ایشان دارند در جای دیگری بیشتر می‌تواند به استان کمک کند و علیرغم میل باطنی، قبول کردم که ایشان به جای دیگری بروند.  

وی تأکید کرد: ان شاءالله استان از ثمرات دیدگاه‌ها، خدمات  و روحیه جهادی ایشان بیش از پیش بهره‌مند باشند و ضمن تشکر از زحمات و‌ دلسوزی‌های ایشان، برای وی آرزوی توفیق داریم. 

نماینده عالی دولت در استان با بیان این که آقای مامنه بنا به توصیه خود دوستان به بنده معرفی شدند تصریح کرد: دوستان خود استانداری هم از انتصاب ایشان رضایت داشتند و وی را انسانی موقر، متعهد و با سابقه‌ی طولانی در زمینه حراست عنوان نمودند و به اتفاق همه برای حضور ایشان نظر مثبت داشتند و ما هم پذیرفتیم و مراحل اداری طی شد که منتج به حضور ایشان به عنوان سرپرست حراست استانداری شد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم مدیر جدید با توجه به سابقه‌ی طولانی که در حراست دارند همچون آقای ناصری‌راد با ادامه برنامه‌ها و نگاه ایشان و با این رویکرد وارد این عرصه سخت و سنگین و حساس شوند.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که حراست جایگاه بسیار حساسی است و می توان برخی اوقات با یک نظر فردی را دچار مشکل کرد، اضافه کرد: باید قانون شریعت و نظام جمهوری اسلامی و وجدان انسانی مد نظر باشد و خیلی از موارد را هم می توان با یک توصیه و راهنمایی و ارشاد کرد و نقش حمایتی داشت.
  
استاندار ایلام خاطر نشان کرد: الحمدالله خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان با نگاه همراهی و نیت خیر به مسائل می نگرند و یکی از توفیقات استان این است که دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی با نگاه اصلاح‌مدارانه همراه با توصیه، راهنمایی و همیاری در بسیاری از موارد عمل می کنند و توفیقاتی هم اگر داریم به واسطه این نگاه است.

🗓 | یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است