استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام

یادمان های دفاع مقدس در ایلام باید به گونه ای ساماندهی شوند که در کشور الگو باشند

یادمان های دفاع مقدس در ایلام باید به گونه ای ساماندهی شوند که در کشور الگو باشند

‍ یادمان های دفاع مقدس در ایلام باید در کشور الگو باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام  گفت: یادمان های دفاع مقدس در ایلام باید به گونه ای ساماندهی شوند که در کشور الگو باشند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ در نشست با
سرهنگ«محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ایلام و دیگر مدیران این مجموعه در دیدار با افزود:  ایلام در دفاع مقدس مظلوم واقع شده و باید از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل جهت معرفی نقش ایلام در دفاع مقدس استفاده‌ شود.

وی ادامه داد: دفاع مقدس یکی از ارزشمندترین رخدادها برای آیندگان است و اگر در جهت معرفی دفاع مقدس تلاش نکنیم آیندگان با فلسفه دفاع مقدس بیگانه می‌شوند.

معاون استاندار گفت: دفاع مقدس مجموعه‌ای از فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی است که به نوع خود بی‌نظیر می‌باشد و ماندگار کردن این آثار کار مهمی است.

وی در ادامه قول پیگیری و مساعدت جهت تکمیل یادمان شهدای زمین فوتبال چوار را داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ایلام در ادامه خواستار مساعدت و همکاری جهت تکمیل یادمان شهدای زمین فوتبال چوار از طریق دفتر فنی مهندسی استانداری شد و از معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار جهت بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس ایلام دعوت کرد.

🗓 | دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است