استانداری ایلام

در دیدار استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان شد:

آزاد‌راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات با اعتبار ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اجرایی می شود .

آزاد‌راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات با اعتبار ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اجرایی می شود .

‍ ‍ ⭕️ آزاد‌راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات با اعتبار ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اجرایی می شود ...

در دیدار استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان شد:
✔️ مجوز بانک مرکزی برای سرمایه‌گذاری در آزاد‌راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات اخذ می شود/شرکت سهامی پروژه آزاد‌راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات تشکیل می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در ادامه رایزنی های خود در مرکز پس از دیدار با رئیس سازمان امور عشایری کشور به اتفاق علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به دیدار سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری رفت و پیگیر خواسته‌ها و مطالبات مردم استان شد.

استاندار ایلام در این دیدار که نماینده وزیر راه و شهرسازی، شرکت زیرساخت، مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور، نمایندگان و مدیرعامل های بانک ملی، ملت، سپه، پارسیان و سرمایه گذار بخش خصوصی حضور داشتند ضمن تشکر از نگاه مثبت دولت به استان خواستار تخصیص بیشتر اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور شد و گفت: علاوه بر مصوبات این سفر در دیدارهایی صورت گرفته با رئیس جمهور و معاونین مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات اضافه شد که این نشانه توجه و دغدغه دولت سیزدهم به استان های محروم و کمتر توسعه یافته است.

دکتر بهرام نیا در ادامه خواستار مساعدت لازم درخصوص تامین اعتبار مالی برای اجرای طرح آزاد‌راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات [آزاد راه نجف اشرف] شد.

در ادامه نشست علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به مطالبات حوزه انتخابیه پیگیری های لازم بعمل آورد.

در پایان این نشست مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن قول مساعد نسبت به خواسته های مطرح شده، ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان شاهد شکوفایی و توسعه استان ایلام باشیم.

♦️ در این نشست مقرر گردید شرکت سهامی پروژه آزاد‌راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات با اعتبار ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با مشارکت ۴۰ درصد بانک های عامل [ملی، ملت، سپه و پارسیان] ۲۰ درصد سهم سرمایه گذار بخش خصوصی و ۴۰ درصد سهم دولت تشکیل شود.

♦️ همچنین مقرر شد مجوز بانک مرکزی با توجه به محدودیت سرمایه‌گذاری توسط دولت برای آزاد‌راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات اخذ شود.

🗓 | دوشنبه ۲۲ فروردین

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است