استانداری ایلام

در دیدار استاندار ایلام و نمایندگان استان با رئیس سازمان امور عشایری کشور اتفاق افتاد:

اختصاص ۲۰۰۰ تن نهاده های دامی مازاد بر سهم استان/صادر شدن مجوز خرید دام مازاد استان تا ۱۰۰ هزار راس به قیمت مصوب

اختصاص ۲۰۰۰ تن نهاده های دامی مازاد بر سهم استان/صادر شدن مجوز خرید دام مازاد استان تا ۱۰۰ هزار راس به قیمت مصوب

‍ ‍ ‍ ⭕️ در دیدار استاندار ایلام و نمایندگان استان با رئیس سازمان امور عشایری کشور اتفاق افتاد:
✔️ اختصاص ۲۰۰۰ تن نهاده های دامی مازاد بر سهم استان/صادر شدن مجوز خرید دام مازاد استان تا ۱۰۰ هزار راس به قیمت مصوب

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ دکتر حسن بهرام نیا در ادامه رایزنی های گسترده خود در راستای پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی اینبار به اتفاق دکتر فلاحی و علیزاد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به دیدار عباس پاپی زاده رئیس سازمان امور عشایری کشور رفت و با وی در مورد مسائل و مشکلات عشایر استان بحث و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که دیگر مدیران سازمان، جهاد کشاورزی و امور عشایری استان نیز حضور داشتند با اشاره به خشکسالی بی سابقه خواستار مساعدت و رسیدگی به امور عشایری استان درخصوص تحویل نهاده های دامی، آب رسانی سیار، تامین علوفه، خرید دام مازاد عشایر به قیمت متعادل، صادرات دام به کشورهای همسایه، نگهداری و مرمت راه های عشایری، تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز و ... شد و گفت: با توجه به کاهش کم سابقه بارندگی و خشکسالی شدید و نبود پوشش گیاهی عشایر استان نیازمند توجه بیشتر در این شرایط خاص است.

دکتر بهرام نیا در این نشست همزمان بصورت تلفنی با دماوندی نژاد معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی صحبت کرد و مطالبات استان در امور عشایری مطرح کرد که مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد ۲ هزار تن نهاده های دامی مازاد بر سهم استان به عشایر اختصاص یابد.

در ادامه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز خواسته ها و مطالبات مردمی حوزه انتخابیه در امور عشایری را مطرح و پیگیری کردند.

در پایان پاپی زاده رئیس سازمان امور عشایری کشور ضمن تشکر از استاندار ایلام و نمایندگان استان در خصوص حمایت و پیگیری مسائل و مشکلات امور عشایر استان نسبت به خواسته ها و مطالبات مطرح شده قول مساعد داد و مقرر گردید علاوه بر اینکه ۳ میلیارد تومان تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز به استان اختصاص یابد، مجوز خرید دام تا ۱۰۰ هزار راس نیز به قیمت مصوب صادر شود.

🗓 | دوشنبه ۲۲ فروردین

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است