استانداری ایلام

گام بزرگ استاندار ایلام برای اجرایی شدن آزاد‌راه حرم تا حرم

گام بزرگ استاندار ایلام برای اجرایی شدن آزاد‌راه حرم تا حرم

گام بزرگ استاندار ایلام برای اجرایی شدن آزاد‌راه حرم تا حرم

‍ ‍ ‍ ⭕️ گام بزرگ استاندار ایلام برای اجرایی شدن آزاد‌راه حرم تا حرم

| پرواضح است این اقدام عملی برای ساخت آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات که از آن به عنوان آزاد راه حرم تا حرم یاد می‌کنند و مشهد مقدس را به نجف اشرف متصل می سازد علاوه بر اینکه موجب ایجاد و توسعه آزاد راهی در استان ایلام می‌شود می تواند به امن ترین دالان و مسیر مواصلاتی کشور در راستای تردد زوار به عتبات عالیات نیز مبدل گردد. | 

دکتر حسن بهرام نیا در ادامه رایزنی های خود در مرکز پس از دیدار با رئیس سازمان امور عشایری کشور و پیگیری مطالبات استان در این حوزه به اتفاق علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی به دیدار سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری رفت و پیگیر یکی از پروژه‌های مهم و اثر گذار استان شد.

استاندار ایلام در این دیدار پیگیر اجرایی شدن آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات‌ به عنوان یکی از موضوعات مهم و معطل مانده استان شد.

وی در نشست مذکور جهت اجرایی شدن این پروژه ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی، موفق به برداشتن دو گام بسیار مهم و بزرگ شد:

الف. اخذ مجوز بانک مرکزی برای سرمایه‌گذاری در آزاد‌راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات 

ب. تشکیل شرکت سهامی پروژه آزاد‌راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات 

از این رو در این نشست ضمن اینکه مقرر گردید شرکت سهامی پروژه آزاد‌راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات با اعتبار ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با مشارکت ۴۰ درصد بانک‌های عامل [ملی، ملت، سپه و پارسیان] ۲۰ درصد سهم سرمایه گذار بخش خصوصی و ۴۰ درصد سهم دولت تشکیل شود، مقرر شد مجوز بانک مرکزی با توجه به محدودیت سرمایه‌گذاری توسط دولت برای آزاد‌راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات نیز اخذ گردد.

پرواضح است این دو اقدام مهم، دو گام بزرگ برای ساخت آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات تلقی می شود. پروژه ای که از آن بعنوان آزاد راه حرم تا حرم یاد می کنند و مشهد مقدس را به نجف اشرف متصل می‌سازد. اجرای این ابر پروژه علاوه بر اینکه می تواند موجب ایجاد و توسعه آزادراه در استان ایلام شود [استانی که تا به امروز یک کیلومتر آزاد راه ندارد] به امن ترین دالان و مسیر مواصلاتی کشور در راستای تردد زوار به عتبات عالیات نیز مبدل گردد.

🗓 | دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است