استانداری ایلام

الیاسپوریان مدیر کل امور بانوان استانداری

طرح تخصصی توانمندسازی ترافیکی بانوان با هدف غنای فرهنگ ترافیکی جامعه

طرح تخصصی توانمندسازی ترافیکی بانوان با هدف غنای فرهنگ ترافیکی جامعه

طرح تخصصی توانمندسازی ترافیکی بانوان با هدف غنای فرهنگ ترافیکی جامعه

در راستای نهادینه شدن قوانین ومقررات راهنمایی ورانندگی و ایجاد بسترهای لازم برای فرهنگ سازی مناسب درجامعه، نشستی با حضور معاونت راهنمایی و رانندگی و سرکار خانم الیاس پوریان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام  برگزار گردید. ابتدا سرهنگ صادقی با بیان اینکه در سال 97  طرح مذکور برای مخاطبین فاز اول آن یعنی دستگاههای اجرایی آغاز گردید واکنون در نظر است  برای مدارس دخترانه در سطح دبیرستان به عنوان یک طرح تخصصی توانمندسازی ترافیکی اجرا گردد .
ایشان گفتند : این طرح با هدف غنای فرهنگ ترافیکی جامعه و در راستای اهداف و برنامه های مبتنی بر تحکیم بنیان خانواده (حفظ سلامت و امنیت خانواده) و تقویت نقش سازنده بانوان به منظور دستیابی به الگوهای صحیح رانندگی در جامعه برگزار می گردد.
سپس خانم الیاس پوریان مدیرکل امور بانوان و خانواده ضمن استقبال از طرح مذکوربا اشاره به اینکه طرح « بانوان فرهنگ یار ترافیک» افزایش ایمنی و کاهش  تصادفات را درپی خواهد داشت عنوان کرد  خانم ها می توانند در ترویج فرهنگ صحیح رانندگی و پیشگیری از تصادفات و تخلفات گام مهمی بردارند.
ایشان افزودند : تقریباً نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند بنابراین بانوان بواسطه اينکه نقش تربيتي در خانواده دارند و بعنوان الگو براي فرزندان مطرح هستند مي توانند نقش کليدي در يادگيري مقررات راهنمايي و رانندگي داشته ومردان و بچه ها را به رعايت قانون و مقررات وادارند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است