استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست هماهنگی بسیج آبرسانی:

۱۲۲ روستای استان ایلام با تنش آبی مواجه هستند/کار آبرسانی به ۹۴ روستا در دستور کار قرار گرفته است ...

۱۲۲ روستای استان ایلام با تنش آبی مواجه هستند/کار آبرسانی به ۹۴ روستا در دستور کار قرار گرفته است ...

‍ ⭕️ با بسیج منابع و مدیریت جهادی از تنش آبی عبور خواهیم کرد ...

استاندار ایلام در نشست هماهنگی بسیج آبرسانی:
✔️ ۱۲۲ روستای استان ایلام با تنش آبی مواجه هستند/کار آبرسانی به ۹۴ روستا در دستور کار قرار گرفته است ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ در نشست هماهنگی بسیج آبرسانی که با همکاری استانداری، بسیج محرومیت‌زدایی سپاه و آبفای استان ایلام برگزار شد با عنوان این مطلب که ۱۲۲ روستای استان با تنش آبی مواجه هست، اظهار داشت: با توجه به تنش آبیِ پیش‌رو، کار آب و فاضلاب استان بسیار دشوار است اما باید با همدلی و بسیج منابع و مدیریت جهادی از این تنش عبور کنیم.

وی در ادامه گفت: استان ایلام با ۶۰۸ روستا در مقام مقایسه با سایر استان‌ها از نظر وسعت، یکی از استان‌هایی است که بیشترین روستا را در خود جای داده است.

وی افزود: با توجه به بارش‌های اندک امسال، متاسفانه در  یکی از سالهای کم نظیر از نظر خشکسالی قرار داریم و به طور قطع بخش عمده‌ای از روستاهای ما با تنش آبی مواجه خواهند شد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اعلام این خبر که کار آبرسانی به ۹۴ روستا در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: در دیدار اخیر خود و نمایندگان استان با وزیر نیرو مشکلات کم آبی استان را مطرح کردیم و خوشبختانه اعتبار آبرسانی به ۵۸ روستای استان تامین شد.

وی ادامه داد: همچنین در دیدار اخیر با وزیر نیرو برای آبرسانی به روستاها قرار شد که حداقل ۱۰ دستگاه تانکر آبرسانی در اختیار استان قرار بگیرد.

دکتر بهرام نیا در ادامه به نقش مهم بسیج سازندگی در عمران و آبادانی کشور پرداخت و گفت: بسیج سازندگی در این سال‌ها تحولات خوبی را در عرصه‌های بنیادین، عمرانی و زیرساختی کشور به وجود آورده است.

وی در ادامه گفت: هم اکنون تفاهم نامه ساخت ۱۸ مجتمع آبرسانی و آبرسانی به ۳۶ روستا در سطح استان با مبلغ ۵۰۷ میلیارد تومان با بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام امضا شده است.

وی افزود: هدف از اجرای پروژه ها آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی در استان است.

استاندار ایلام، در ادامه حذف وزارتخانه جهاد سازندگی را یکی از دغدغه‌های نظام در دهه هفتاد عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری به منظور پر کردن خلا وجودی جهاد سازندگی در کشور در سال ۷۹ دستور تشکیل بسیج سازندگی را صادر کرد.

دکتر بهرام‌نیا در بخش پایانی از صحبت‌های خود لازمه گام برداشتن در مسیر حمایت از تولید را استفاده از اقلام و اجناس تولیدی استان در اجرای پروژه ها دانست و تاکید کرد: در اجرای پروژه ها باید از اقلام و کالاهای استاندارد که تولیدات استان هستند، استفاده شود.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است