استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

استاندار ایلام در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مسائل و مشکلات مددجویان استان را پیگیری کرد

استاندار ایلام در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مسائل و مشکلات مددجویان استان را پیگیری کرد

‍ ‍ ⭕️ دیدار استاندار ایلام با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

🔹استاندار ایلام در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مسائل و مشکلات مددجویان استان را پیگیری کرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در ادامه پیگیری‌های خود در مرکز امروز سه‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ به دیدار مرتضی‌بختیاری رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) رفت و خواسته ها و مطالبات مدد جویان استان را مطرح کرد.

استاندار ایلام در این دیدار خواستار توجه و پیگیری کمیته امداد کشور در خصوص تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری در حوزه کمیته امداد استان، توجه به مسائل و مشکلات مربوط به خشکسالی مددجویان، رفع موانع و حمایت از طرح های دامداری مددجویان و ... همچنین اجرای طرح تامین مسکن مددجویان استان شد.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که بیش از یک پنجم جمعیت استان تحت پوشش نهادهای حمایتی است، اظهار داشت: در اینجا لازم است از اقدامات ارزشمند کمیته امداد در استان ایلام تشکر کنم و در ادامه خواستار تداوم بیش از پیش این حمایت‌ها هستیم.

دکتر بهرام نیا یکی از راه های ازبین بردن فقر مطلق در کشور و استان را توانمند سازی افراد کم بضاعت و آسیب پذیر جامعه خواند و گفت: در این راستا کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی می توانند با تمرکز بر نقاط محروم نسبت به اجرای سرمایه گذاری در طرح های زود بازده و کوچک در راستای تقویت بنیه مالی و اقتصادی خانوارهای نیازمند اقدام کنند.

🔸 در پایان این نشست که مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام نیز حضور داشت، بختیاری رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کشور ضمن تشکر از دغدغه استاندار ایلام در توجه به اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه نسبت به درخواست های مطرح شده قول مساعدت و رسیدگی داد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است