استانداری ایلام

استاندار ایلام

دفاع قاطعانه استاندار ایلام از منافع استان ...

دفاع قاطعانه استاندار ایلام از منافع استان ...

‍ ‍⭕️ دفاع قاطعانه استاندار ایلام از منافع استان ...
📎 هر شرکتی که می خواهد در اینجا کار کند اول بایست در استان افتتاح حساب کند/مواد مصرفی شرکت های پیمانکاری حوزه انرژی ایلام با رعایت استاندارد ها باید از استان باشد/اولویت جذب ‌و‌ بکارگیری در صنایع نفت و گاز استان با نیروهای بومی است/شرکت های نفت و گاز استان باید پاسخگوی عملکرد خود در حوزه اشتغال و مسئولیت های اجتماعی باشند! 

📲 | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دیدار  با مدیران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی استان گفت: ایلام با وجود سهم  ۱۱ درصدی منابع گازی و ۶ درصد منابع نفتی استانی در کلاس ملی است که از این فرصت باید بخوبی استفاده کنیم. 

وی اضافه کرد: منابع نفت و گاز یک موهبت الهی برای مردم استان است که باید از این مزیت در راستای  توسعه و پیشرفت ایلام استفاده شود. 

استاندار ایلام در ادامه از برگزاری نشست های هماهنگی مدیران حوزه نفت و گاز استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از این پس برنامه داریم دیدارهایی را با واحدهای فعال و واحد‌های در آستانه بهره برداری این حوزه بصورت مرتب داشته باشیم.

وی با اشاره به تعدیل برخی نیروها از صنایع نفت و گاز استان گفت: اولویت جذب ‌و‌ بکارگیری در صنایع نفت و گاز استان با نیروهای بومی است و مسئول ساماندهی این وضع موجود مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

دکتر بهرام نیا در ادامه خواستار ارائه گزارش در خصوص تعداد کارکنان بومی و غیربومی حوزه انرژی استان از  اداره کار، تعاون و امور اجتماعی استان شد و گفت: حداکثر تا پایان اردیبهشت این آمار باید به استانداری ارائه شود. 

استاندار ایلام با ابراز گلایه و نارضایتی از تاخیر در آغاز عملیات برخی پروژه های حوزه نفت و گاز استان گفت: پروژه های این حوزه برای توسعه و پیشرفت ایلام باید در اسرع وقت آغاز شود تا مردم اثرات این حوزه را بخوبی لمس کنند.

وی روند آغاز عملیات اجرایی پارک پلی پروپیلن ایلام بسیار کند عنوان کرد و خواستار تسریع در عملیات اجرایی این پروژه مهم شد و گفت: راه اندازی پارک پلی پروپیلن با وجود پتروشیمی و ذخایر غنی نفت و گاز، زنجیره ارزش این صنعت در استان را تکمیل خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان با عنوان این مطلب که هر شرکتی که می خواهد در اینجا کار کند اول بایست در استان افتتاح حساب کند، تاکید کرد: پیمانکاران حوزه نفت و گاز باید در استان افتتاح حساب کنند و مسئولیت رصد این مهم با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان است و در غیر اینصورت فرمانداران می توانند ارائه خدمت به آنان خودداری کنند.

وی با اشاره به آلایندگی صنایع استان گفت: علاوه بر گرد و خاک و آلایندگی ها موضوع دیگری است که مردم استان را آزار می دهد که باید برای آن باید چاره اندیشی کنیم.

دکتر بهرام نیا با انتقاد از جزیره ای عمل کردن برخی مدیران حوزه نفت و گاز استان گفت: در زمینه پرداخت عوارض و مالیات، مسئولیت اجتماعی و دیگر حوزه صنایع نفت و گاز استان باید به تعهدات خود باید عمل کنند.

استاندار ایلام در پایان خطاب به فرمانداران مهران، چوار و دهلران گفت: نماینده سیاسی دولت در هر شهرستان فرماندار بوده و مسئول پیگیری امور است و باید از همه توان و ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی و صنعتی شهرستان در راستای توسعه و اشتغال منطقه استفاده کند.

🗓 | یکشنبه ۴ اردیبهشت 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است