استانداری ایلام

⚡️استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه شهرستان مهران:

قدردانی امام جمعه مهران به دلیل تذکر استاندار به شرکت های نفت در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی

قدردانی امام جمعه مهران به دلیل تذکر استاندار به شرکت های نفت در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی

‍ ⭕️قدردانی امام جمعه مهران به دلیل تذکر استاندار به شرکت های نفت در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی

استاندار ایلام:
✔️دولت سیزدهم با وجود مشکلات همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار خواهد گرفت/  ائمه جمعه نقش مهمی در حل مشکلات مردم دارند.

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالله امینی امام جمعه مهران، افزود: دولت همه تلاش خود را با وجود مشکلات و تحریم ها و دیگر مسایل کشور، برای ساماندهی وضع موجود و اشتغالزایی و رونق اقتصادی بکار خواهد گرفت.

وی گفت : برنامه های شهرستانی توفیق بزرگی برای ما است چراکه در این سفرها ما با ولی نعمت خود یعنی مردم دیدار می کنیم و مشکلات آنان شنیده می شود.

دکتر بهرام نیا تاکید کرد: در سفرهای استانی علاوه بر دیدار با مردم، از زیرساخت های و طرح های نیمه تمام بازدید می شود و طبق زمانبندی با حضور مدیران مربوطه اقدامات لازم برای تکمیل طرح ها اتخاذ می شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: تمامی تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار خواهیم است چراکه عاقبت بخیری ما نیز  در سایه خدمت به مردم است.

دکتر بهرام نیا ادامه داد: یادآوری نقاط ضعف ها و قوت ها و انتقال این نکات به امام جمعه می تواند شهرستان را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولین کشور گفت :  رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسوولان ارشد کشور عملکرد دولت را رضایت بخش عنوان کرد.

استاندار ایلام از سفر به استان واسط عراق خبر داد و گفت: پس از ماه مبارک رمضان برای دیدار و رایزنی های برای بازارچه چنگوله با استاندار واسط عراق دیدار خواهیم داشت.

امام جمعه مهران نیز در این دیدار با اشاره به نشست استاندار با مدیران شرکت های نفتی و گاز استان گفت:   به دلیل تذکر استاندار به شرکت های نفت در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی تقدیر و تشکر می کنیم.

حجت الاسلام سیدعبدالله امینی با اشاره به ضرورت بازگشایی بازارچه چنگوله گفت: از استاندار محترم خواستاریم که همه تلاش خود را برای بازگشایی این بازارچه بکار گیرد چراکه تاکنون ۲۰ میلیارد برای زیرساخت های این بازارچه هزینه کرده است.

حضور در مزار شهدای گمنام، دیدار با امام جمعه مهران، بازدید از پل زائر و بازدید از پایانه مرزی مهران و شرکت در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر استاندار به مهران است.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است