استانداری ایلام

تحقق وعده استاندار ایلام در مراسم اکرام و اطعام ایتام:

نشست استاندار ایلام با زنان سرپرست خانوار و پیگیری مسائل و مشکلات آنان از نزدیک

نشست استاندار ایلام با زنان سرپرست خانوار و پیگیری مسائل و مشکلات آنان از نزدیک

‍ ⭕️ تحقق وعده استاندار ایلام در مراسم اکرام و اطعام ایتام:
✔️ نشست استاندار ایلام با زنان سرپرست خانوار و پیگیری مسائل و مشکلات آنان از نزدیک

📲| نشست استاندار ایلام با زنان سرپرست خانوار و پیگیری مسائل و مشکلات آنان از نزدیک

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، در پی درخواست ملاقات تعدادی از زنان سرپرست خانوار از استاندار ایلام در مراسم طرح اکرام و اطعام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان که هفته گذشته در تاریخ ۲ اردیبهشت برگزار شد و منتج به قول مساعد وی شد، صبح امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ دکتر بهرام‌نیا به وعده خود عمل کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

استاندار ایلام در این دیدار که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن تاکید بر رفع مسائل و مشکلات زنان سرپرست خانوار استان گفت: بایست تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات این قشر به کار گیریم و این مهم در دستور کار جدی دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

دکتر بهرام‌نیا در این دیدار با اشاره به اقدامات کمیته‌امداد استان برای حمایت و توجه ویژه به خانوارهای تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار گفت: اقدامات این نهاد انقلابی برای حمایت و پشتیبانی از خانوارهای تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار قابل تقدیر است اما هدف و تلاش همه ما بایست در جهت توانمند‌سازی این افراد بکار گرفته شود.

🔸گفتنی است در آغاز این دیدار هر کدام از زنان سرپرست خانوار از نزدیک به بیان مسائل و طرح مشکلات خود با استاندار ایلام پرداختند و در پایان دکتر بهرام‌نیا دستورات لازم و مقتضی را در جهت رفع فوری مشکلات و کمک به ایشان، ابلاغ نمودند.

🗓 | شنبه ۱۰ اردیبهشت 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است