استانداری ایلام

استاندار ایلام

با ایجاد زنگ ورزش در ادارات سیاسی برخورد شد/کسانی که مدعی نشاط و شادابی بودند ماهیت و نیت خود را نشان دادند!

با ایجاد زنگ ورزش در ادارات سیاسی برخورد شد/کسانی که مدعی نشاط و شادابی بودند ماهیت و نیت خود را نشان دادند!

 استان ایلام پایلوت و پیشگام سلامت کارکنان با ایجاد زنگ ورزش در ادارات ...

استاندار ایلام:
‌‌❑‌ با ایجاد زنگ ورزش در ادارات سیاسی برخورد شد/کسانی که مدعی نشاط و شادابی بودند ماهیت و نیت خود را نشان دادند!

📲| دکتر حسن بهرام‌نیا در حاشیه جلسه شورای اشتغال استان با اشاره به نشست شورای ورزش و تربیت‌بدنی استان که هفته گذشته برگزار شد گفت: در این نشست مصوب شد جلساتی که بیش از دو ساعت به طول می‌انجامد در حد چند دقیقه به اعضا فرصت داده شود که در جهت نشاط و شادابی و برای ایحاد سلامتی، حرکات کششی و نرمشی انجام دهند.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به تلاش برخی افراد برای ایجاد حاشیه در این زمینه گفت: هر چند برخی افراد که مدعی سلامت جامعه و نشاط اجتماعی بودند متاسفانه با نگاه سیاسی به موضوع پرداختند که این شایسته و منصفانه نبود! 

وی افزود: البته در چنین موضوعاتی کسانی که با نظام عناد دارند تکلیف آنان مشخص و حساب آنان جداست.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به این‌که مصوبه زنگ ورزش در ادارات مصداق بارزی برای نشاط، تندرستی و سلامت جامعه است، ضمن قدردانی از رسانه‌های استان برای ورود مثبت به این موضوع گفت: این مصوبه و این اقدام محک خوبی بود تا کسانی که مدعی نشاط اجتماعی بودند ماهیت و نیت خود را نشان دهند.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که یکی دیگر از مصوبات نشست شورای ورزش، نواخته‌شدن زنگ ورزش در ادارات استان در جهت سلامت کارکنان بود، افزود: در این راستا استان ایلام پایلوت و پیشگام در امر سلامتی کارکنان با ایجاد زنگ ورزش در ادارات است. 
 
وی با اشاره به این‌که در زنگ ورزش، تمامی ادارات استان به‌طور مشخص لحظاتی به حرکات کششی و نرمشی اختصاص می‌دهند، تاکید کرد: عقل سالم در بدن سالم است و لازمه کارکرد و عملکرد مثبت مدیران و کارکنان، داشتن جسمی سالم و روحیه‌ای با نشاط است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است