استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

دستگاه های اجرایی به وظایف ۲۲ گانه خود در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت عمل کنند

دستگاه های اجرایی به وظایف ۲۲ گانه خود در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت عمل کنند

‍ ⭕️ در حوزه فرزند آوری و جوان سازی جمعیت کار فرهنگی لازم است ...

معاون استاندار ایلام:
‌‌❑‌ دستگاه های اجرایی به وظایف ۲۲ گانه خود در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت عمل کنند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ محمد سبحان حسنی در اولین نشست  قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، که با حضور مهندس نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و دیگر اعضا برگزار شد، با تاکید بر این مطلب که دستگاه های اجرایی به وظایف ۲۲ گانه خود در حوزه فرزندآوری و جوانی جمعیت عمل کنند، اظهار داشت: در این زمینه حمایت از خانواده به عنوان مهم ترین نهاد اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه بر اجرایی شدن سیاست های کلی نظام و تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرزند آوری و جوانی جمعیت تأکید کرد و گفت: انتظار می رود که دستگاه های اجرایی در راستای اجرای این وظایف به درستی به تکالیف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه تولید محتوا و فرهنگ سازی با هدف و محوریت فرزندآوری و حمایت از بنیان خانواده یکی از وظایف مهم دستگاه های اجرایی است، گفت: یکی از مهم ترین عوامل در زمینه فرزندآوری و جوانی جمعیت عامل فرهنگ است که بایست به درستی تبیین شود.

حسنی با عنوان این مطلب که همه باید به دنبال این باشیم که فرهنگ تک فرزندی را در سطح جامعه تغییر دهیم و خانواده ها را در زمینه های فرهنگی و مادی به فرزندآوری ترغیب کنیم، اضافه کرد: متاسفانه، بحث فرزند کمتر تبدیل به یک فرهنگ و باور شده است و بایست در جهت اصلاح این موضوع توسط دستگاه های متولی اقدام مقتضی صورت گیرد.

وی افزود: در حوزه های دیگر هم باید تلاش بیشتری شود و آنهایی که نوبت دریافت تسهیلات وام ازدواج هستند مدت زمان آن کاهش یابد و موانع اجرایی کار برطرف و روند پرداخت تسهیلات به زوج های جوان تسریع و زمان نوبت آن کاهش یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به خانواده هایی که مشکل ناباروری دارند، تصریح کرد: یکی از مشکلات استان مرکز ناباروری در استان بود که این بستر برای درمان این خانواده ها در حال ایجاد است و به زودی شاهد فعالیت این مرکز خواهیم بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است