استانداری ایلام

استاندار در دیدار مدیرکل صدا و سیمای ایلام:

نقش صدا و سیما در کنگره عظیم اربعین بی بدیل است/رسانه ملی برای پوشش کامل کنگره عظیم اربعین آماده شود

نقش صدا و سیما در کنگره عظیم اربعین بی بدیل است/رسانه ملی برای پوشش کامل کنگره عظیم اربعین آماده شود

 آماده باش استاندار ایلام به صدا و سیما برای به تصویر کشاندن شکوه اربعین ...

استاندار در دیدار مدیرکل صدا و سیمای ایلام:
‌‌❑‌ نقش صدا و سیما در کنگره عظیم اربعین بی بدیل است/رسانه ملی برای پوشش کامل کنگره عظیم اربعین آماده شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در دیدار مدیرکل صدا و سیما استان ایلام که با محوریت کنگره عظیم اربعین برگزار شد ضمن اعلام آماده باش به رسانه‌های ملی و استانی برای به تصویر کشیدن شکوه و عظمت اربعین حسینی علیه السلام، اظهار داشت: اربعین آبروی نظام و کشور است و کارکرد جهانی دارد که ثبت این لحظات ماندگار این کنگره بزرگ و جهانی بر عهده رسانه ملی و صدا و سیما است.

استاندار ایلام در این نشست که با حضور رئیس شورای اطلاع‌رسانی استانداری، قائم مقام صدا و سیما و مدیر روابط عمومی استانداری برگزار شد با قدردانی از زحمات، خدمات و توجه ویژه صدا و سیما برای پوشش سراسری اربعین گفت: مدیرکل صدا و سیما استان ایلام همین اینکه از امروز برای هماهنگی های پوشش اربعین پای کار آمده‌اند قابل تقدیر است.

استاندار ایلام تاکید کرد: برای برگزاری کنگره عظیم اربعین با همه توان ورود خواهیم کرد و تلاش می کنیم که  نارسایی ها را که وجود دارد برطرف کنیم.

وی با اشاره به پیش بینی ها برای خروج ۷۰ درصدی و ورود ۸۰ در صدی زائران از مرز مهران در ایام اربعین گفت: در این راستا نقش صدا و سیما و رسانه ها بسیار مهم و اثر گذار است.

دکتر بهرام نیا با اشاره افرادی که در ایام اربعین به دلیل مشکلات مالی و توان جسمی نمی توانند در این کنگره حضور یابند، گفت: در این راستا بهترین نهادی که می تواند که فضای کربلایی را در کشور ایجاد می کند صدا و سیما است.

وی با بیان اینکه مردم بی صبرانه در انتظار اربعین هستند، خاطرنشان کرد: برای اینکه مردم سفری خوب و ایمن داشته باشند باید بهترین خدمات را به آنان ارائه دهیم که در این راستا از تمامی ظرفیت‌های ملی و استانی در تمامی حوزه ها از جمله بعد رسانه‌ای استفاده خواهیم کرد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است