استانداری ایلام

استاندار ایلام

دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با سرمایه گذاران همکاری لازم را داشته باشند

دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با سرمایه گذاران همکاری لازم را داشته باشند

‍ ⭕️ دستور استاندار ایلام برای رفع مشکل یک سرمایه گذار 

استاندار ایلام:
‌‌❑‌ دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با سرمایه گذاران همکاری لازم را داشته باشند 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز شنبه در نشست اختصاصی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور معاون اقتصادی استاندار و مجموعه دستگاه های متولی جهت رفع مشکلات واحد صنعتی کشتارگاه آبدانان برگزار شد خواستار رفع مانع این سرمایه گذار شد.

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر همراهی و همکاری مجموعه دستگاه های اجرایی با سرمایه گذاران گفت: امروز در امر توسعه و رفع مشکلات مردم نیاز مبرم به سرمایه‌گذاری داریم و در این مسیر بروکراسی اداری بایست از سر راه سرمایه‌گذاران برداشته شود.

دکتر بهرام نیا در ادامه در جهت رفع مشکلات سرمایه گذار کشتارگاه آبدانان به بانک عامل مربوطه دستور داد تا در اسرع وقت نسبت به رفع موانع این واحد صنعتی با پرداخت تسهیلات مورد نیاز اقدام نماید. 

🔹 گفتنی است در این نشست مقرر گردید طرح کشتارگاه با پرداخت ۷.۵ درصد از بدهی خود نسبت به تعیین تکلیف معوقات اقدام نموده و بانک عامل مربوطه نیز نسبت به اعمال ۶ ماه تنفس و ۵۴ ماه تقسیط اقساط اقدام نماید. 

🔸 همچنین مقرر گردید پس از تعیین تکلیف بدهی سرمایه گذار، بانک نسبت به ارزیابی و بررسی درخواست تسهیلات تکمیلی به منظور تهیه وسایل اقدام نماید.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است