استانداری ایلام

استاندار در نشست ستاد مدیریت بحران استان:

پایتخت خادمین اربعین حسینی (ع) در حال آماده باش برای برگزاری کنگره عظیم اربعین ...

پایتخت خادمین اربعین حسینی (ع) در حال آماده باش برای برگزاری کنگره عظیم اربعین ...

‍ ⭕️ پایتخت خادمین اربعین حسینی (ع) در حال آماده باش برای برگزاری کنگره عظیم اربعین ...

استاندار در نشست ستاد مدیریت بحران استان:
‌‌❑‌ ستاد بحران درجه آمادگی خود را برای مقابله با حوادث طبیعی بالا ببرد/بهره‌وری در حوزه آب و برق استان در دستور کار قرار گیرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان خواستار بالا بردن سطح آمادگی ستاد مدیریت بحران استان برای مواجهه بهتر با حوادث طبیعی و غیرمترقبه شد و گفت: این مهم نیازمند افزایش تعداد مانورها و تمرین‌ها و در وهله دوم به پشتیبانی و سطح امکانات به روز مربوط است.

وی در ادامه گفت: بیش از ۳۰ حادثه از نظر حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی در کشور رخ می دهد که این مهم می طلبد که همواره آمادگی کامل داشته باشیم.

استاندار ایلام در ادامه خواستار بهره وری در حوزه آب و برق استان شدوگفت: از مدیران شرکت توزیع برق و آبفای استان می‌خواهم که در این راستا اقدامات لازم را اتخاذ نمایند.

دکتر بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت آمادگی همه دستگاه های اجرایی برای کنگره اربعین، گفت: اربعین یک کنگره عظیم و بی بدیل در سطح کشور و جهان است و برای برگزاری باشکوه آن نیازمند هم افزایی در استفاده از همه ظرفیت ها هستیم.

وی در ادامه گفت: استان ایلام پایتخت خادمین اربعین حسینی علیه السلام و شهر مهران گرانیگاه اربعین است که باید تمهیدات لازم برای این کنگره عظیم در نظر گرفته شود تا شیرینی زیارت به کام زائران مضاعف شود.

استاندار ایلام در با اشاره به اینکه کنگره اربعین امسال در گرم ترین زمان سال برگزار می شود و با خیل عظیم زائران مواجه خواهیم بود، اظهار داشت: در این زمینه نیاز است تمامی دستگاه‌ها پای کار و در حال آماده باش باشند.

وی اضافه کرد: مهم ترین موضوع اولویت دار و مهم استان موضوع اربعین است که دستگاه های اجرایی و اداراتی که در این راستا مسئولیت مستقیم دارند باید با جدیت پای کار باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است