استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای پدافند غیر عامل استان:

سیاست های ابلاغی ۱۳ گانه مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل نصب العین همه مسئولان استانی قرار گیرد

سیاست های ابلاغی ۱۳ گانه مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل نصب العین همه مسئولان استانی قرار گیرد

⭕️ سیاست های ابلاغی ۱۳ گانه مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل نصب العین همه مسئولان استانی قرار گیرد

استاندار ایلام در نشست شورای پدافند غیر عامل استان:
‌‌❑‌ پدافند غیرعامل مقوله همگانی و ایمن ساز است/ ایلام با تجربه ۸ سال دفاع مقدس از مصادیق بارز پدافند عامل و غیر عامل در کشور است/تمامی پروژه ها در استان باید پیوست غیرعامل داشته باشند

📲به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز سه شنبه در نشست پدافند غیرعامل استان که با حضور سردار رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور و در پالایشگاه گاز ایلام، برگزار شد خواستار نصب العین قرار گرفتن سیاست های ابلاغی ۱۳ گانه مقام معظم رهبری در حوزه پدافند غیرعامل توسط همه مسئولان استانی شد و گفت: به فرموده معظم له پدافند غیرعامل یک اصل مهم و حیاتی و برای همیشه است و نباید با هیچ توجیح و بهانه ای متوقف شود و تا دشمن است، تا تهدید است باید در فکر آمادگی و دفاع باشیم.

استاندار ایلام در ادامه پدافند غیرعامل را یک مقوله همگانی و ایمن ساز عنوان کرد و گفت: پدافند غیرعامل بایست در بین مردم و مسئولان به درستی تبیین شود چراکه جانبازان، ایثارگران و مردم از مولفه های مهم قدرت در کشور هستد.

دکتر بهرام نیا موضوع پدافند غیرعامل را در استان ایلام مهم و حائز اهمیت خواند و گفت: استان ایلام با تجربه ۸ سال دفاع مقدس از مصادیق بارز و موفق پدافند عامل و غیر عامل در کشور است.

وی در ادامه گفت: ایلام در دوران جنگ تحمیلی پیشگام عامل پدافندی بوده و فرزندان برومند ایلامی بعنوان نیروی آفندی و خانواده های آنان به فاصله چندین کیلومتر سد مستحکم پدافند غیر عامل بوده‌اند.

وی افزود: ایران اسلامی نیز به واسطه موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیکی خاص همواره مورد طمع و هجمه دشمنان به ویژه استکبار جهانی بوده و دلیل اصلی آن داشتن منابع سرشار خدادادی نظیر نفت و گاز و ... است.

رئیس شورای پدافند غیرعامل استان در پایان بر لزوم پیوست پدافند غیرعامل در اجرای تمامی پروژه ها تاکید کرد و گفت: پدافند غیرعامل یک اصل ضروری و انکار ناپذیر است و در این راستا تمامی نهادها و ارگان ها باید در اجرای طرح ها و پروژه ها ملاحظات پدافند غیرعامل را مد نظر داشته باشند.

⭕️ تقدیر معاون پدافند غیرعامل کشور از استاندار ایلام

در ادامه این نشست سردار رحیمی معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از حمایت و تلاش استاندار ایلام در امور پدافند غیرعامل تقدیر کرد و گفت: برآیند تلاش ها و اقدامات استاندار ایلام در مسیر تقویت پدافند غیرعامل بوده و این مهم قابل تقدیر است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که فعال شدن ۱۱ کارگروه تعریف شده پدافند غیر عامل در مباحث زیستی، فناوری اطلاعات و شیمیایی می تواند تحول عظیمی در این حوزه ایجاد کند، اظهار داشت: استان ایلام در بحث تامین آب و موضوعات اقتصادی پیشرفت هایی داشته است که این مهم نشان می دهد که امور در مسیر و روند خوبی خوبی در حال انجام است.

سردار رحیمی در ادامه گفت: طرح جامع ۳۰ استان ایلام کشور از جمله ایلام ابلاغ و طرح آن رونمایی شده است و این مهم می تواند تحول عظیمی در این حوزه ایجاد کند.

وی تصریح نمود: طبق بند (ه) تبصره ۱۹  بودجه ۱۴۰۱ ، یک درصد اعتبارات دستگاه ها باید در بحث پدافند غیر عامل هزینه شود.

🔹گفتنی است که در پایان این نشست حکم استاندار ایلام بعنوان رئیس شورای پدافند غیرعامل استان اهدا شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است