استانداری ایلام

دستورات مهم معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پاسخ به مطالبات استاندار ایلام

استاندار ایلام در دیدار با معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری مطالبات مهم استان را پیگیری کرد

استاندار ایلام در دیدار با معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری مطالبات مهم استان را پیگیری کرد

‍ ⭕️ دستورات مهم معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پاسخ به مطالبات استاندار ایلام

‌‌❑‌ استاندار ایلام در دیدار با معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری مطالبات مهم استان را پیگیری کرد 

 📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در تداوم رایزنی‌های خود در مرکز روز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ به دیدار دکتر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری رفت و در نشستی مطالبات مهم استان را پیگیری نمود.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین روند مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای طرح‌ها و پروژه‌های مهم این سفر شد و گفت: پیگیری و اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری از اولویت های مهم مسئولان استان است و در این راستا نیازمند مساعدت ویژه برای تخصیص اعتبارات لازم هستیم.

دکتر بهرام نیا در ادامه ضمن مطالبه گری در خصوص تجهیز کامل و راه اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام، خواستار مساعدت لازم در اختصاص اعتبارات از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و شرکت های بزرگ وابسته جهت توسعه استان شد و گفت: وزارت نفت و شرکت های بزرگ وابسته در صورت عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی می توان بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان را حل و فصل نمود. 

در ادامه این نشست دکتر سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن تشکر از گزارش خوب استاندار ایلام و روند مطلوب در پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در استان در پاسخ به موضوعات مطرح شده، دستورات لازم برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان هم از حیث اجرایی و هم مالی صادر نمود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در ادامه طی تماس تلفنی با وزیر بهداشت و طی نامه ای به وزبر نفت خواستار تسریع در تجهیز کامل و راه اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام و اختصاص مبلغ قابل توجهی برای عمل به مسئولیت های اجتماعی در حوزه نفت و شرکت های وابسته در استان ایلام شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است