استانداری ایلام

دیدار استاندار ایلام با وزیر صمت

استاندار ایلام در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت خواسته ها و مطالبات مردم استان در این حوزه را پیگیری نمود

استاندار ایلام در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت خواسته ها و مطالبات مردم استان در این حوزه را پیگیری نمود

‍ ‍ ⭕️ دیدار استاندار ایلام با وزیر صمت 

‌‌❑‌ استاندار ایلام در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت خواسته ها و مطالبات مردم استان در این حوزه را پیگیری نمود

 📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در دومین روز پیگیری های خود در مرکز پس از دیدار با معاون اجرایی رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، جانشین و معاون کل سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ با دکتر سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار کرد و در نشستی خواسته ها و مطالبات مردمی استان در این حوزه را پیگیری نمود.
 
استاندار ایلام در این نشست خواستار اجرای ماده ۲۰ رفع موانع تولید برای تعیین تکلیف کارخانه سیمان دهلران شد و گفت: باتوجه به روند طولانی شدن احداث کارخانه سیمان دهلران لازم است با همراهی بانک ملت در اجرای ماده ۲۰ این موضوع در بازه زمانی کوتاه و مشخص تعیین تکلیف شود. 

وی در ادامه پیشنهاد داد با حضور وزیر صمت، مدیرعامل بانک ملت، رئیس بازرسی کل کشور، استاندار ایلام و با حضور مدیران شرکت در آینده ای نزدیک برای حل و فصل شدن موانع و مشکلات بر سر راه این کارخانه نشست مشترکی برگزار شود.

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به شروع عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌های مرز هلاله شمالی و توافقنامه‌های صورت گرفته با همتای عراقی خواستار تسریع در صدور مجور ماده یک آئین نامه قانون مقررات صادرات و واردات و پیشنهاد مصوبه برای تصویب در هیات دولت شد و گفت: گشایش رسمی مرز هلاله شمالی و ایجاد بازارچه مرزی می تواند ضمن ایجاد تحول در حوزه اقتصادی موجب اشتغال فراوان در استان شود.  

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارخانه استیل کرد دره شهر امکان تامین و تولید سیم مفتول مورد نیاز لاستیک خودرو در کل کشور را دارا می باشد خواستار افزایش تعرفه واردات این واحد تولیدی مهم از ۴ درصد به ۱۵ درصد شد.

استاندار ایلام در پایان خواستار ایجاد و صدور چارت سازمانی برای ادارات صمت شهرستان های سیروان، هلیلان، چوار و بدره و همچنین امکانات و تجهیزات لازم برای سازمان صمت استان شد.

در پایان این نشست دکتر سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص درخواست های مطرح شده استاندار ایلام ضمن قول مساعد دستورات مقتضی را صادر نمود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است