استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت یازدهمین سالگرد شهادت دکتر داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای ایران

استاندار ایلام به مناسبت گرامیداشت یازدهمین سالگرد شهادت دکتر داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای ایران پیام صادر کرد

استاندار ایلام به مناسبت گرامیداشت یازدهمین سالگرد شهادت دکتر داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای ایران پیام صادر کرد

✍️پیام استاندار ایلام به مناسبت یازدهمین سالگرد شهادت دکتر داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای ایران

‌‌❑‌ استاندار ایلام به مناسبت گرامیداشت یازدهمین سالگرد شهادت دکتر داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای ایران پیام صادر کرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ‏ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلاً
[سوره احزاب آیه ۲۳]

شهادت دانشمندان بزگ هسته‌ای که در مسیر عزت و سربلندی ایران اسلامی جان خود را فدا کردند نه تنها خللی در اراده پولادین این ملت شهید‌پرور در دفاع از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی وارد نکرد، بلکه موجب یک عزم ملی، جهادی و انقلابی و ایستادگی مردم در مقابل استکبار و ایادی شرک و کفر گردید.

یکم مردادماه یازدهمین سالگرد ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای ایران‌اسلامی شهید دکتر داریوش رضایی‌نژاد است. حادثه‌ای که در مقابل دیدگان همسر و دختر خردسال این دانشمند بزرگ و جوان هسته‌ای، اتفاق افتاد و منجر به شهادتش شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی، به مقام شامخ شهیدان هسته ای به ویژه شهید والامقام دکتر داریوش رضایی‌نژاد دانشمند هسته‌ای کشور ادای احترام نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی تمامی دانشمندان، پژوهشگران و دست‌اندرکاران صنعت هسته‌ای کشور را مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

 🗓️ | شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

پایگاه اطلاع رسانی دولت - استانداری ایلام, [۰۷/۲۳/۲۰۲۲ ۰۵:۲۳ ب.ظ]
‍ (https://attach.fahares.com/7Zw6p2PZQuHJtYJEQyvPQQ==) ⭕️ ایلام نیازمند تولید فیلم فاخر و فراگیر در حوزه دفاع مقدس است ...

استاندار ایلام در دیدار دست اندرکاران و عوامل ساخت فیلم سینمایی فاتحان میمک:
‌‌❑‌ نقش آفرینی در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت و تکلیف مهم از سوی رهبر معظم انقلاب است/استانداری از تولیدات هنری دفاع مقدس حمایت می کند/در مستند سازی دوران دفاع مقدس باید آنگونه عمل کنیم که آیندگان به گذشته خود ببالند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه در دیدار دست اندرکاران و عوامل ساخت فیلم سینمایی فاتحان میمک با گرامیداشت سالروز شهادت دانشمند هسته ای شهید داریوش رضایی نژاد گفت: استان ایلام برجستگی ها و گنجینه های نهان بسیاری در دوران دفاع مقدس برخوردار است که نیاز به آشکار شدن دارد. 

وی افزود: این یک تکلیف از سوی مقام معظم رهبری بر همه کسانی است که در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند تا با آشکار ساختن ظرفیت ها و گنجینه‌های پنهان، آن را در دسترس نسل های آینده قرار دهند.

استاندار ایلام در ادامه گفت: با وجود شانتاژهای خبری، تهاجم و ناتوی فرهنگی و جنگ نرم اما تلاش دشمن برای استحاله فرهنگ ایثار و شهادت به برکت رهبری امامین انقلاب و بصیرت مردم با شکست مواجه شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جوانان ما جوانانی با فرهنگ و از تبار ایثار و شهادت هستند، اضافه کرد: باید آنگونه عمل کنیم که آیندگان به گذشته خود در دوران دفاع مقدس ببالند.

وی افزود: آنها بایست بدانند که رزمندگان اسلام علیرغم همه نارسایی ها در دوران دفاع مقدس با دستان خالی و تنها با سلاح ایمان و اتکال به خداوند متعال جنگ را مدیریت کردند و این چنین حماسه خلق کردند و بر دشمنان پیروز شدند.

دکتر بهرام نیا در ادامه نقش آفرینی در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت را یک ضرورت اساسی و تکلیفی مهم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر کس بر اساس توان و ظرفیتی که دارد چه در عرصه تولید محتوا، چه در فضای مجازی و چه کارهای هنری باید در جهت آشکار نمودن گنجینه‌های نهان دفاع مقدس اقدام نماید و این یک امر واجب است.

وی با تقدیر از عوامل ساخت این فیلم سینمایی، گفت: استانداری ایلام با همه وجود در این عرصه نیز کمک خواهد کرد و در این راستا همه دستگاه های اجرایی مرتبط نیز حمایت های لازم را خواهند داشت.

استاندار ایلام در پایان تأکید کرد: باید یک فیلم فاخر، فراگیر و متناسب با شأن و جایگاه مردم غیور استان ایلام در دوران دفاع مقدس تولید شود، بطوریکه از این فیلم بعنوان یک سند برای ابراز نقش مردم استان در این دوران  یاد شود و همه مردم به آن احساس تعلق کنند.

🗓️ | شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

پایگاه اطلاع رسانی دولت - استانداری ایلام, [۰۷/۲۳/۲۰۲۲ ۰۹:۳۹ ب.ظ]
[ Album ]
📸 |  بازدید معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام از بخشداری‌های مورموری و سرابباغ

‌‌📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی که صبح امروز به اتفاق جمعی از مسئولان استانی جهت شرکت در یازدهمین سالگرد شهادت شهید دانشمند هسته ای کشور شهید داریوش رضایی نژاد به شهرستان آبدانان سفر کرده بود پس از حضور در این مراسم و ادای احترام به مقام شامخ این شهید والامقام از بخشداری‌های مورموری و سرابباغ بازدید کرد.

🔹 گفتنی است که معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در یک اقدام خوب بازدید از فرمانداری ها و بخشداری های استان را در دستور کار قرار داده است و در این برنامه ها با فرمانداران و بخشداران از نزدیک به بررسی مسائل و موضوعات مختلف حوزه ماموریتی می پردازد.

🗓️ | شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است