استانداری ایلام

جانشین فرماندهی سپاه امیر المومنین استان ایلام در جریان بازدید از پروژه های اربعین:

استاندار ایلام بصورت میدانی دغدغه‌مند موضوع اربعین است

استاندار ایلام بصورت میدانی دغدغه‌مند موضوع اربعین است

⭕️ استاندار ایلام در موضوع اربعین صرفا به گزارشات اکتفا نمی کند ...

جانشین فرماندهی سپاه امیر المومنین استان ایلام در جریان بازدید از پروژه های اربعین:
‌‌❑‌ استاندار ایلام بصورت میدانی دغدغه‌مند موضوع اربعین است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سردار کریمیان در جریان بازدید از زیرساخت‌های اربعین در گفتگو با خبرنگار طلیعه زاگرس با اشاره به تلاش های قابل توجه استاندار ایلام و مجموعه ستاد اربعین استان در جهت آمادگی برای برگزاری کنگره عظیم اربعین گفت: استاندار ایلام از نزدیک و به صورت ریز و دقیق در بازدید از پروژه های اربعین حضور پیدا کرده است.

وی در ادامه گفت: استاندار دغدغه مند موضوع اربعین است و خدا را شکر نسبت به سال‌های قبل اقدامات خیلی خوبی انجام می گیرد و استانهای معین هم پای کار آمده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه امیر المومنین استان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم استاندار ایلام قانع نبودن به گزارشات مکتوب و حتی تصویری است، اضافه کرد: اینکه وی شخصاً می آید و میزان پیشرفت را مشاهده می کند هم برای خودشان یک اِشراف ایجاد می کند و هم برای مسئولین و یک مسئولیت مضاعف هم برایشان ایجاد می شود.

وی در ادامه گفت: سالهای قبل چند ماه کار می کردیم و تعطیل می شد اما الان با رویکردی که با استانهای معین شروع شده خداراشکر کار خوب پیش می‌رود.

سردار کریمیان افزود: سپاه از شروع کنگره اربعین اقدامات بسیار خوبی را داشته است و در این راستا همواره سعی داشته ایم با تقویت فرهنگ اربعین، مردم خودشان اربعین را مدیریت کنند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است