استانداری ایلام

استاندار ایلام در حاشیه بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی مهران عنوان کرد:

پروژه های اربعین یکی پس از دیگری در حال انجام است/اتمام ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی آب پایانه مرزی مهران در مرداد ماه

پروژه های اربعین یکی پس از دیگری در حال انجام است/اتمام ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی آب پایانه مرزی مهران در مرداد ماه

⭕️ با آمادگی کامل میزبان زائران سراسر کشور می شویم ... 

استاندار ایلام در حاشیه بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی مهران عنوان کرد:
‌‌❑‌ پروژه های اربعین یکی پس از دیگری در حال انجام است/اتمام ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی آب پایانه مرزی مهران در مرداد ماه/ایجاد بیش از ۲۰ هزار متر مربع سایبان تا قبل از اربعین در استان/۷ کیلومتر جاده مسیر ایلام - مهران با کمک استان های معین چهار خطه می شود 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا روز یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ در حاشیه بازدید از زیرساخت های اربعین در مسیر ایلام به مهران در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما و در جمع خبرنگاران از تلاش شبانه روزی همه دستگاه ها و دست اندرکاران ستاد اربعین استان تقدیر و تشکر کرد.

استاندار ایلام با اشاره به ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی در شهر مهران برای تامین آب پارکینگ اربعین گفت: در مجموع ۴ کیلومتر خط لوله برای این پروژه استفاده خواهد شد و انشاءالله تا ۲۰ مرداد ماه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص ایجاد سایبان نیز گفت: بیش از ۲۰ هزار متر مربع سایبان در پایانه مرزی مهران ایجاد می شود و برنامه داریم این میزان سایبان تا قبل از اربعین برای استفاده زائران نصب شود.

دکتر بهرام نیا در ادامه از چهارخطه نمودن هفت کیلومتر جاده مسیر ایلام - مهران با کمک استان های معین خبر داد و گفت: هم اکنون ماشین آلات استانهای معین در حال فعالیت و انشاءالله تا پایان مرداد ماه عملیات چهارخطه کردن این مسیر به اتمام می رسد.

وی با اشاره به بازدید از پل صلواتی واقع در مسیر ایلام - مهران نیز گفت: در راستای تعریض مسیر هفت کیلومتر از کنجانچم تا رضاآباد مهران علاوه بر تعریض این مسیر، باید نسبت به تعریض پل‌های مسیر اقدام شود که یکی از این نقاط مهم، پل معروف به صلواتی است.

وی افزود: پل معروف به صلواتی با ۴۵ متر دهنه باید از سازه فلزی نسبت به نصب باند دوم آن برای این مسیر استفاده شود.

رئیس ستاد اربعین استان در ادامه گفت: با کمک مجموعه دستگاه های عضو ستاد اربعین و کمیته های ۱۹ گانه ‌تمامی پروژه های حوزه اربعین یکی پس از دیگری با سرعت در حال انجام است. 

وی اضافه کرد: امروز همچنین از محل استقرار موکب ها و از اکثر پروژه های حوزه اربعین در پایانه مرزی مهران بازدید بعمل آمد.

استاندار ایلام در پایان با بیان اینکه اوج کار و فعالیت خدمت رسانی به زائران در کنگره عظیم اربعین است، گفت: به امید خدا با آمادگی کامل میزبان زائران سراسر کشور خواهیم بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است