استانداری ایلام

‍ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:

رویکرد برنامه‌های اقتصادی در هفته دولت «امیدآفرینی» و «جهاد تبیین» است

رویکرد برنامه‌های اقتصادی در هفته دولت «امیدآفرینی» و «جهاد تبیین» است

‍ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:
‌‌❑‌ رویکرد برنامه‌های اقتصادی در هفته دولت «امیدآفرینی» و «جهاد تبیین» است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر «شهریار عباسی»، در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح ها و پروژه ‌های صنعتی و اقتصادی هفته دولت در استان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان خدمات دولت است.

وی تصریح کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون جهاد تبیین، هفته دولت امسال باید با نگاه متفاوتی برگزار شود و علاوه بر برنامه‌های افتتاحی، خدمات نظام جمهوری اسلامی تبیین شود تا نسل جوان با این خدمات آشنا شوند.

دکتر عباسی اظهار کرد: با توجه به تأکید استاندار محترم، در هفته دولت باید از کلنگ زنی های بی ثمر پرهیز شود و چنانچه طرحی هم کلنگ زنی شد، ضمن در نظر گرفتن ضمانت اجرایی، بلافاصله باید شرایط لازم برای شروع طرح فراهم شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام نیز در این نشست با اشاره به تقارن هفته دولت با اربعین گفت: هفته دولت امسال با رویکرد و پیوست بصورت سوگواره اربعین برگزار می شود.

زرگوش تأکید کرد: با توجه به اهمیت طرح های اقتصادی و در راستای تزریق امید به جامعه ضروری است تا طرح های سرمایه گذاری و اقتصادی در سه سطح قابل افتتاح، قابل کلنگ زنی قابل توجیه و طرح های راکد که مجدداً فعال شدند، جمع‌بندی شوند‌.

به گفته دبیر برنامه های هفته دولت در استان، برنامه های هفته دولت امسال از ۲۹ مرداد آغاز و تا ۱۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است