استانداری ایلام

مدیرکل حوزه استاندار ایلام:

ظهور و بروز کار اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی در هفته دولت تجلی می یابد/ اطلاع رسانی شفاف و دقیق دستگاه های مهم ترین مصادیق جهاد تبیین است

ظهور و بروز کار اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی در هفته دولت تجلی می یابد/ اطلاع رسانی شفاف و دقیق دستگاه های مهم ترین مصادیق جهاد تبیین است

نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در استان ایلام برگزار شد

مدیرکل حوزه استاندار ایلام:
‌‌❑‌ ظهور و بروز کار اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی در هفته دولت تجلی می یابد/ اطلاع رسانی شفاف و دقیق دستگاه های مهم ترین مصادیق جهاد تبیین است/ انعکاس خدمات دولت به نحو مطلوب در هفته دولت و برگزاری باشکوه  اربعین دو رویداد مهم پیش رو ماست

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، ایمان رحیمی پناه روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه ها اجرایی ضمن  تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و تبریک روز خبرنگار، افزود: : اقداماتی که در دستگاه های اجرایی و نهادها انجام شده، به بهترین نحوه برای مردم  اطلاع رسانی شود.

وی اطلاع رسانی دقیق و شفاف را از  مهم ترین وظایف روابط عمومی های دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت:  ظهور و بروز کار اطلاع رسانی در ادارات، دستگاه های اجرایی و نهادها در هفته دولت تجلی می یابد.

مدیرکل حوزه استاندار خواستار فعالیت بیشتر مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداران برای انعکاس عملکرد و اقدامات شکل گرفته شد و گفت: نقش روابط عمومی ها و اصحاب در پیشبرد اهداف سازمان ها بسیار موثر است.

وی اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های هفته دولت را از مهم ترین مصادیق جهاد تبیین عنوان کرد و گفت:  مقام معظم رهبری به صورت ویژه در زمینه جهاد تبیین تاکید داشته اند و بر این اساس لازم است  اقداماتی که در دستگاه های اجرایی انجام شده است در هفته دولت اطلاع رسانی شود.

رحیمی پناه ضمن تاکید  بر اطلاع رسانی برنامه های هفته دولت با تعامل و هماهنگی با رسانه ها و مطبوعات استان، یادآورشد: اگر  اطلاع رسانی در دستگاه ها اجرایی ضعیف باشد به طور قطع دشمنان  و معاندین وارد این عرصه می شود و به گونه ای دیگر اطلاع رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه دو رویداد مهم پیش رو  اربعین حسینی و هفته دولت است، گفت: لازم است که اقدامات هفته دولت با همکاری مدیران دستگاه های اجرایی، توسط روابط عمومی های دستگاه های اجرایی پوشش داده شود و اقدامات انجام شده حوزه اربعین استان را برای مردم تبیین کنند.

مشاور استاندار با تاکید بر بهره گیری از فضای مجازی در زمینه اطلاع رسانی برنامه های هفته دولت، افزود: این اطلاع رسانی به صورت کوتاه در قالب عکس نوشته و ....در کمترین زمان ممکن تهیه و در فضای رسانه ای استان نشر داده شود البته به طور قطع صدا و سیما در این هفته به کمک مجموعه دولت خواهد آمد و  تیزرهای دستگاه های اجرایی را در هفته دولت انعکاس می دهد.

مدیرکل حوزه استاندار ایلام اضافه کرد:  روابط عمومی ها نقش مهمی در راستای بیان عملکرد دستگاه های اجرایی دارند تا مردم  به طور شفاف به بهترین نحو ممکن از اقدامات انجام شده دولت  در استان و دستگاه های اجرایی مطلع شوند و در جریان امور قرار گیرند.

‌‌❑‌ روابط عمومی ها یاریگر مدیران در انعکاس عملکرد های دستگاه های اجرایی باشند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری نیز در این نشست افزود: روابط عمومی ها یاریگر مدیران در انعکاس عملکرد های دستگاه های اجرایی باشند و همواره نقش خود را در این راستا بخوبی ایفا کنند.

فرشید زرگوش ادامه داد:  هر مدیری که قوی عمل کند اما در حوزه و بخش اطلاع رسانی ضعیف باشد اینگونه جلوه می کند که هیچ اقدامی در دستگاه های اجرایی مربوطه انجام نشده است.

وی تاکید کرد: از زمان استقرار دولت سیزدهم، دستگاه ها به نحوه مطلوب  اقدامات شبانه روزی مدیران را بطور بسیار مطلوب انعکاس  ندادند که این مهم باید مورد دقت قرار گیرد.

زرگوش بیان داشت: در هفته دولت از روابط عمومی دستگاه های اجرایی انتظار است که تمامی تلاش خود را برای انعکاس اخبار و اقدامات دستگاه های اجرایی چ بکار گیرند.

وی با اشاره به اهمیت بالای روابط عمومی دستگاه های اجرایی در میزان موفقیت دستگاه های اجرایی استان، گفت: مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی سهم بسزایی در موفقیت و پیشبرد برنامه های آن دستگاه های اجرایی دارند.

به گفته وی پس از هفته دولت، عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی مورد پایش و ارزیابی قرار می گیرد.

‌‌❑‌ روابط عمومی های برتر پس از هفته دولت معرفی می شوند

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام نیز در این نشست با تاکید بر فعالیت بیشتر مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداران برای انعکاس های اخبار دستگاه ها مربوطه در هفته دولت، گفت:  هر قدر مدیران روابط عمومی دستگاه ها وظیفه خود را بخوبی ایفا کنند بطور قطع شاهد پیشبرد اهداف آن دستگاه ها اجرایی هستیم.

محمد صحرایی گفت: روابط عمومی‌ها چشم بینا، گوش شنوا  و پلی ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و انتظار می‌رود که روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی بیش از گذشته در هفته دولت اقدامات انجام شده در حوزه هر دستگاه اجرایی را به اطلاع مردم برسانند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته دولت پیوست رسانه‌ای داشته باشند، بیان کرد: انتطار می‌رود که در هفته دولت روابط عمومی‌ها در راستای اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی مرتبط، از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با تاکید بر فعالیت بیشتر و مستمر روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به نحو مقتضی از اصحاب رسانه فعال استان تقدیر کنند.

وی تصریح کرد: مستندسازی عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید در دستور کار قرار گیرد و مدیران روابط عمومی به نحو مطلوب عملکرد و اقدامات دولت را برای مردم تشریح و تبیین کنند.

صحرایی اضافه کرد: اصحاب رسانه برای ثبت معنوی ایلام به عنوان پایتخت خادمین سیدالشهداء علیه‌السلام وارد عمل شوند.

🔹 گفتنی است در این نشست نیز  برخی از مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و خبرنگاران نظرات و پیشنهادات خود را برای انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی مطرح کردند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است