استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:

تأخیر در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ پذیرفتنی نیست

تأخیر در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ پذیرفتنی نیست

هر گونه جابجایی و تقلیل تسهیلات مصوب کمیته استانی تبصره ۱۸ توسط بانکها ممنوع است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:
‌‌❑‌ تأخیر در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ پذیرفتنی نیست

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر «شهریار عباسی»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام صبح امروز سه شنبه، ۲۵مرداد ماه در نشست تبصره ۱۸ با حضور رؤسای بانکها و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، با تأکید بر اینکه کلیه بانک ها مکلف به اجرای مصوبات هستند، گفت: کلیه بانک ها مکلف به اجرای مصوبات کمیته استانی تبصره ۱۸ می باشند و هر گونه جابجایی و تغییر مبلغ تنها با مصوبه کمیته استانی امکان پذیر است.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه بانک‌ها با اختصاص اعتبار در حوزه‌های مختلف از محل تبصره ۱۸ نهایت همکاری را برای اجرای طرح‌های معرفی شده داشته باشند، افزود: تحقق این مصوبات فرصت های مهمی برای ایجاد اشتغال در استان فراهم می کند.

به گفته عباسی، پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ باید با قید اولویت و فوری به متقاضی صورت گیرد و هر گونه تأخیر در پرداخت تسهیلات پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه دستگاه های متوالی تبصره ۱۸، باید مسئولیت کارشناسی طرح های معرفی شده را بر عهده بگیرند، گفت: لازم است به جهت بررسی دقیق تر، نماینده دستگاه اجرایی، نماینده بانک و متقاضی، جلسات جداگانه ای را در خصوص طرح ها برگزار و سپس نتیجه را به جلسه کارشناسی ارائه نمایند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به شرایط کنونی جامعه و نیاز به حمایت از تولید و بهبود اشتغال در استان ایلام لازم است همکاری همه جانبه بین بانک و دستگاه ها صورت گیرد و اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به متقاضیان داده شود تا در نتیجه شاهد بهبود در پرداخت تسهیلات باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است