استانداری ایلام

‍ معاون استاندار ایلام در نشست قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت:

دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در خصوص فرزند آوری عمل کنند/عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان در خصوص میزان تعهدات آنان به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارزیابی می شود

دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در خصوص فرزند آوری  عمل کنند/عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان در خصوص میزان تعهدات آنان به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارزیابی می شود

‍ معاون استاندار ایلام در نشست قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت:
‌‌❑‌ دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در خصوص فرزند آوری  عمل کنند/عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان در خصوص میزان تعهدات آنان به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارزیابی می شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز چهارشنبه در دومین قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  ضمن گرامیداشت سالروز آزادگان به وطن، گفت: تلاش ما این است که  قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که اخیرا ابلاغ شده بصورت دقیق اجرا شود.

وی ادامه  داد: در صورت کم توجهی به این قانون  پیامدهای منفی آن متوجه کشور و استان خواهد شد بنابراین می طلبد همه در راستای عمل به تعهدات خود در این راستا عمل کنیم‌.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام خواستار نقش آفرینی و فعالیت بیشتر دستگاه های اجرایی در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد و گفت:  باید از طریق فضای مجازی، رسانه ها و صدا و سیما مردم از  خدمات و مشوق های که برای فرزند آوری و ازدواج در نظر گرفته شود مطلع شوند.

حسنی با قدردانی از بانک ملی و معاون فرهنگی سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام  به دلیل اهتمام ویژه در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گفت:  باید سایر دستگاه های اجرایی نیز در این راستا به وظایف خود عمل کنند.

وی از مدیرکل امور بانوان استانداری ایلام خواست که جلسات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را در سطح شهرستان با هماهنگی فرمانداران برگزار و گزارش نشست ها نیز به استانداری اعلام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید تسریع در راه اندازی مرکز ناباوری شهر ایلام گفت: این مرکز می تواند بخش زیادی مشکلات حوزه ناباروری برطرف شود.

در این نشست مقرر گردید ادارات بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی استان در نشست بعدی در خصوص اقدامات انجام شده  در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گزارش ارائه دهند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است