استانداری ایلام

استاندار ایلام

به شهردار ایلام فرصت دهید، هنوز برای قضاوت زود است ...

به شهردار ایلام فرصت دهید، هنوز برای قضاوت زود است ...

‍ ⭕️ به شهردار ایلام فرصت دهید، هنوز برای قضاوت زود است ...

استاندار ایلام:
‌‌❑‌ حضور نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور در مهران یک قوت قلب برای ستاد اربعین استان است/در نشست با رئیس هواپیمایی کشور مقرر شد ۵ پرواز به میزان پروازهای فرودگاه شهدای ایلام افزوده شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در بخش دوم صحبت‌های خود در نشست ستاد اربعین استان که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید ضمن اینکه خواستار نظارت بر واکسیناسیون علیه کرونا در مرز مهران توسط دانشگاه علوم پزشکی استان شد، گفت: همچنین با نظارت سازمان صمت و دستگاه های مربوطه ترتیبی اتخاذ شود تا محصولات نمایشگاه های اربعین پایین تر از قیمت بازار باشد.

وی در ادامه با تقدیر از سردار شمشیری بعنوان نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور در مرز مهران گفت: حضور ایشان نقطه امید و قوت قلبی برای همه ما در اربعین است.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به نشستی که در مرکز با رئیس هواپیمایی کشور برگزار داشته، گفت: این نشست با حضور آقای بسطامی و خانم‌ فلاحی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و مقرر گردید که از یکم شهریورماه ۵ پرواز به میزان پروازهای فرودگاه شهدای ایلام افزوده شود و این میزان تا افزایش ۱۰ پرواز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی سپس خواستار افزایش ظرفیت پارکینگ خودروها در مهران شد و گفت:  با توجه اینکه اعلام کردیم مردم با وسایل شخصی به مهران بیایند باید ظرفیت پارکینگ‌های این شهر را افزایش دهیم.

رئیس ستاد اربعین استان با بیان اینکه در این ایام چشم دنیا به مرز مهران دوخته شده است، گفت: پیش بینی می شود در اربعین حدود ۷۰ درصد زوار از مرز مهران عبور و در بازگشت بیش از ۸۰  درصد از مرز مهران وارد کشور شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عملکرد شهردار ایلام گفت: شهردار ایلام در همین مدت کوتاه اقدامات خوبی انجام داده از جمله جاده قبرستان که مشکلات زیادی داشت الان دارند کارهای خوبی را در آنجا انجام می دهند و اگر کمک داده شود فضای شهر دگر گون خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که به شهردار ایلام کمک کنید و بعد از یکسال عملکرد او را قضاوت کنید، افزود: یکسال به او فرصت دهید و بعد قضاوت کنید.

استاندار ایلام درپایان از شهردار ایلام  بخاطر ورود خیلی خوب در بحث رفوژ جاده، نظافت شهر و ... تشکر و قدردانی کرد.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است