استانداری ایلام

نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور در مهران گفت:

یاده روی اربعین زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) و گسترش دین اسلام در دنیا شده و امروز به برکت این پیاده روی میلیونی مکتب اهل بیت (ع) شناخته شده است

یاده روی اربعین زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) و گسترش دین اسلام در دنیا شده و امروز به برکت این پیاده روی میلیونی مکتب اهل بیت (ع) شناخته شده است

 پیاده روی اربعین در جهان شناخته شده است ...

‌‌❑‌ نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور در مهران گفت: پیاده روی اربعین زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) و گسترش دین اسلام در دنیا شده و امروز به برکت این پیاده روی میلیونی مکتب اهل بیت (ع) شناخته شده است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام،  سردار علی شمشیری روز پنجشنبه در نشست ستاد اربعین استان ضمن تشکر از تلاش های استاندار ایلام و مجموعه ستاد اربعین استان با تاکید بر هر چه بهتر برگزار شدن کنگره بزرگ اربعین، افزود: پیاده روی اربعین اسلام را به جهان معرفی می کند.

وی افزود: ایام اربعین توجه دنیا به کربلا بوده و این نشان از بزرگواری امام حسین (ع) است و خادمی زوار عتبات عالیات توفیق بزرگی برای همه ماست.

نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین در مهران ادامه داد: پیروزی در جنگ تحمیلی مصداق بارز توفیقات همدلی و هماهنگی ملت ایران بود و کشورمان از اوایل انقلاب تاکنون با همدلی توانست با این جایگاه خوب برسد.

سردار شمشیری یادآور شد: به برکت انقلاب و نظام اسلامی امروز توفیق زیارت کربلا و امام حسین علیه السلام فراهم شده و این نعمتی بسیار بزرگ است.

وی اضافه کرد: خادمی زوار را توفیق می دانیم و در این مسیر حجم و کیفیت مهم نیست، مهم این است که در دایره خادمی زوار قرار بگیریم.

نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین در مهران تاکید کرد: با محوریت استاندار همه باید پای کار بیایند، این عشق و همدلی به برکت انقلاب اسلامی برای خدمات دهی به زوار در بین دستگاه های اجرایی فراهم شده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است