استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای اشتغال استان:

ایلام با ۶۹ درصد تحقق تعهدات اشتغال همچنان پیشتاز در کشور ...

ایلام با ۶۹ درصد تحقق تعهدات اشتغال همچنان پیشتاز در کشور ...

 ایلام با ۶۹ درصد تحقق تعهدات اشتغال همچنان پیشتاز در کشور ...

استاندار ایلام در نشست شورای اشتغال استان: 
‌‌❑‌ فرمانداران تعهد ایجاد شده اشتغال در شهرستان را بصورت راندوم رصد کنند/ مهران، چرداول و ایوان به ترتیب سه شهرستان برتر استان از نظر تحقق تعهد اشتغال در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا  روز شنبه ۲۹ مرداد در نشست شورای اشتغال استان با اشاره به عملکرد خوب استان از نظر تحقق اشتغال در مقایسه با سایر استان های کشور از ابتدای سال تاکنون گفت: ایلام با ۶ هزار ۷۷۱ تعهد اشتغال، و تحقق ۴ هزار و ۶۰۳ شغل رتبه نخست کشور را در سامانه رصد به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه خواستار فعالیت بیشتر و اهتمام دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران برای گذر از رقم و تعهد اشتغال تعیین شده استان شد و تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و فرمانداران باید تلاش کنند که علاوه بر ثبت تعهد اشتغال  ایجاد شده، از  رقم تعیین شده نیز پیشی بگیریم.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه خواستار استمرار فعالیت دستگاه های حوزه اقتصادی استان و بانک ها برای رونق اشتغال در استان شد و گفت: طبق ارزیابی ها در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۱ شهرستان های مهران، چرداول و ایوان از نظر میزان تعهد اشتغال به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

وی میانگین بازدهی عملکرد مدیران استانی و فرمانداران را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: همه فرمانداران بعنوان رئیس کارگروه اشتغال شهرستان ها و مدیر اداره کار شهرستان بعنوان دبیر کارگروه برای تحقق رقم اشتغال باید اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد:  فرمانداران تعهد ایجاد شده اشتغال در شهرستان را بصورت راندوم رصد کنند و تمامی تلاش خود را برای افزایش میزان اشتغال و راستی آزمایی پرداخت تسهیلات بکار گیرند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به توزیع اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸ در استان گفت: نرخ سود تسهیلات تبصره ۱۶ چهار درصد و نرخ سود تسهیلات تبصره ۱۶ بین ۱۰ تا ۱۲ درصد است.

استاندار ایلام همچنین خواستار هماهنگی و همکاری بیشتر بانک های  استان برای حوزه اشتغال استان شد و گفت: بانک ها منبع اصلی تامین و تزریق اعتبار برای حوزه اشتغال استان هستند.

🗓️ | شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع)»

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است