استانداری ایلام

‍ استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه شهر لومار:

دولت کار و کرامت در راستای تحقق سیاست مردمی کار می کند

دولت کار و کرامت در راستای تحقق سیاست مردمی کار می کند

‍ استاندار ایلام در دیدار با امام جمعه شهر لومار:
‌‌❑‌ دولت کار و کرامت در راستای تحقق سیاست مردمی کار می کند

امام جمعه شهر لومار:
‌‌❑‌ در دولت سیزدهم با نبود اعتبارات ایلام به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در ادامه برنامه های سفر به شهرستان سیروان با حجت‌الاسلام والمسلمین فریادی امام جمعه شهر لومار دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت یادآور دولت مکتبی و مردمی است که در راس آن مردم هستند.

 وی در ادامه گفت: دولت سیزدهم با تاسی از دولت شهید رجایی در طول یک سال گذشته نشان داد که در مسیر و راه شهدا عمل می کند و در وعده های خود صادق است.

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به اینکه رییس جمهور در طول یک سال گذشته به تمامی استانهای کشور سفر کردند و پای درد مردم نشستند و مشکلات مردم را لمس کردند، اضافه کرد: دولت سیزدهم در حوزه دیپلماسی با همسایگان نیز خوب عمل کرده است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم در شرایطی روی کار آمد که روزانه ۷۰۰ فوتی در اثر کرونا داشتیم با اقدامات انجام شده شاهد کاهش شیوع کرونا هستیم که این اقدامات قابل تحسین است.

وی افزود: دولت قبل ۵۳۰ هزار میلیارد تومان بدهکاری داشته و دولت سیزدهم ماهانه باید یک رقم عظیمی را بدون استقراض از بانک مرکزی پرداخت می کرد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه جراحی اقتصادی کار بسیار سختی بود که دولت با موفقیت انجام داد، اضافه کرد: مردم داری و دین مداری مهم ترین شاخصه این دولت است.

وی با عنوان این مطلب که دولتمردان از صدر و ذیل به شهدا ادای احترام کردند و ما هم  وظیفه داریم در راستا عمل کنیم، اضافه کرد: دولت کار و کرامت در راستای تحقق سیاست مردمی کار می کند.

دکتر بهرام نیا با اشاره به اینکه خروجی همدلی و همراهی به نفع مردم در همه عرصه ها است، اضافه کرد: در این راستا ائمه جمعه و در راس آنان امام جمعه شهر ایلام  همراه دولت سیزدهم بودند و تکیه گاه  برای دولت در استان بودند.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین فریادی امام جمعه شهر لومار ضمن تشکر از زحمات استاندار ایلام دولت سیزدهم را یک دولت انقلابی خواهد و گفت: وحدت و همدلی تنها راه موفقیت در امور است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم با نبود اعتبارات ایلام به کارگاه عمرانی تبدیل شده و باید همه نقد منصفانه داشته باشند.

وی ضمن اینکه خواستار تکمیل پمپاژ های شهرستان و جاده چشمه ماهی شد بابت پیگیری برای زمین چمن فوتبال تشکر کرد.

🗓 | پنجشنبه ۳ شهریور

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است