استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ویژه ستاد اربعین با حضور معاون اول رئیس جمهور:

۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه اربعین هزینه شده است بدون اینکه اعتباری جذب شود/تا یک هفته آینده دو تونل مسیر ( ایلام - مهران ) زیر بار ترافیک می رود

۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه اربعین هزینه شده است بدون اینکه اعتباری جذب شود/تا یک هفته آینده دو تونل مسیر ( ایلام - مهران ) زیر بار ترافیک می رود

⭕️ سفری ارزان، ایمن و راحت را برای زوار عتبات عالیات فراهم خواهیم کرد...

استاندار ایلام در نشست ویژه ستاد اربعین با حضور معاون اول رئیس جمهور:
‌‌❑ ‌۸۰۰ میلیارد تومان در حوزه اربعین هزینه شده است بدون اینکه اعتباری جذب شود/تا یک هفته آینده دو تونل مسیر ( ایلام - مهران ) زیر بار ترافیک می رود/بیش از ۶۵ درصد تردد زوار کشور در رفت و ۸۰ درصد در برگشت از طریق مرز بین المللی مهران انجام می شود 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۵ شهریور در نشست ستاد ویژه اربعین استان که با حضور معاون اول رییس جمهور، معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور در پایانه مرزی مهران برگزار شد، با بیان اینکه تمامی تلاش خود را برای برگزاری یک اربعین باشکوه بکار گرفته ایم، افزود: برای تکمیل  زیرساخت های اربعین تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان [ حدود ۳۵۰ میلیارد تومان در حوزه راه‌های مواصلاتی ] هزینه شده است در حالی که تاکنون هیچ اعتباری در این حوزه جذب نشده است.

وی با بیان اینکه بودجه اربعین امسال ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است، که نیمی از مبلغ در قالب اوراق است، اضافه کرد: این درحالی است که بیش از ۶۵ درصد تردد زوار کشور در رفت و ۸۰ درصد در برگشت از طریق مرز بین المللی مهران انجام می شود. 

وی ادامه داد: همچنین در حوزه اربعین، ۸۰ میلیارد تومان برای سایبان، ۴۰ میلیارد تومان برای نصب جرسی، روکش آسفالت، تامین آب و برق و ... دیگر زیرساخت ها هزینه شده است.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره به اقدامات انجام شده برای تکمیل لاین دوم پل صلواتی واقع در مسیر ایلام - مهران گفت: عملیات این پل حدود یک ماه پیش آغاز شده و تلاش می شود با اقدام جهادی و با مشارکت قرارگاه خاتم حداکثر قبل از اربعین زیر بار ترافیک برود.

وی ادامه داد: طبق تاکیدات ستاد مرکزی اربعین کشور حداکثر تا یک هفته آینده دو تونل مسیر ( ایلام - مهران ) زیر بار ترافیک می رود.

رئیس ستاد اربعین استان با اشاره به سایر اقدامات انجام شده در حوزه اربعین گفت: پارکینگ مهران ظرفیت حدود ۵۰ هزار خودرو را در اربعین دارد و تلاش می کنیم این ظرفیت نیز افزایش یابد.

وی ضمن قدردانی از تلاش همه مدیران در حوزه اربعین با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین آب و برق پایانه نیز افزود: روزانه برای حدود ۳۰۰ هزار نفر آب تامین شده و با بهره برداری از پست برق ۳۲ مگاواتی نیز هیچ مشکلی از نظر تامین برق وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با تلاش هم جانبه سفری ارزان، ایمن و راحت را برای زوار عتبات عالیات که مرز مهران را برای تردد انتخاب می کنند فراهم خواهیم کرد.

🗓️ | شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است