استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست قرارگاه اربعین استان:

به دستور استاندار ایلام ستاد آماد و پشتیبانی آب و برق و گاز در مهران تشکیل شد ...

به دستور استاندار ایلام ستاد آماد و پشتیبانی آب و برق و گاز در مهران تشکیل شد ...

 به دستور استاندار ایلام ستاد آماد و پشتیبانی آب و برق و گاز در مهران تشکیل شد ...

استاندار ایلام در نشست قرارگاه اربعین استان:
‌‌❑‌ امروز اربعین مهم ترین و اصلی‌ترین محور فعالیت دولت در استان ایلام است/مسئولان استان بیشتر وقت خود را صرف خدمت رسانی به زوار در مهران کنند/اشتیاق بی حد و حصر زوار پیش بینی ها را برهم زد و اربعین را زود تر از موعد کلید زد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا عصر روز یکشنبه ۱۳ شهریور در نشست قرارگاه اربعین استان که با حضور نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور و مجموعه اعضاء در پایانه مرزی مهران برگزار شد، با عنوان این مطلب که مدیران بیشتر فعالیت خود را در مهران و خدمت به زوار اربعین متمرکز کنند، اظهار داشت: امروز اربعین مهم ترین و اصلی‌ترین محور فعالیت دولت در استان ایلام بعنوان پایتخت خادمین سید الشهداء علیه‌السلام است.

وی در ادامه گفت: مدیریت واحد و تقسیم امور در اربعین باید در دستور کار قرار گیرد و همه مدیران بخشی از امور و فعالیت اربعین را در اختیار قرار گیرند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه باید مشکلات موجود که زوار با آن مواجه هستند در کم‌ترین زمان ممکن برطرف شود، اضافه کرد: برخلاف پیش بینی ها که قرار بود حرکت زوار از ۱۶ شهریور آغاز شود اما تردد از سوم و چهارم شهریور آغاز شود.

وی در ادامه خواستار تشکیل ستاد آماد و پشتیبانی آب و برق و گاز در مهران شد و گفت: این ستاد در یک منطقه از مهران مستقر شود و بلافاصله با اطلاع از کوچکترین مشکل، وارد عمل شوند.

دکتر بهرام در ادامه بر مدیریت واحد در اربعین تاکید کرد و گفت: در این زمینه تمامی دستگاه ها، وزارتخانه‌ها، نهاد ها، استان های معین و ... کمک ها و مساعدت ها در قالب اقلام و امکانات و تجهیزات را در حوزه های مختلف با هماهنگی ستاد مرکزی اربعین‌ به استان ارسال کنند تا بتوانیم در امر مدیریت توزیع و نگهداری برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

گفتنی است که در پایان این نشست با حکم استاندار ایلام، سلیمانی بعنوان مسئول نظارت بر پایانه مهران، سولگی بعنوان مدیر داخلی پارکینگ اربعین مهران و چراغی پور بعنوان مدیر داخلی پارکینگ برکت منصوب شدند.

بر اساس این گزارش افراد مذکور در قالب یک کارگروه مستقر می شوند و بر میزان کرایه بها، سرویس های بهداشتی و تمامی امورات مربوطه نظارت می کنند و بصورت روزانه گزارش عملکرد را به قرارگاه اربعین ارائه می‌دهند.

🗓️ | یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است