استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان:

با دستور استاندار ایلام اعضای ستاد اربعین استان در شهر مرزی مهران مستقر می شوند ...

با دستور استاندار ایلام اعضای ستاد اربعین استان در شهر مرزی مهران مستقر می شوند ...

 با دستور استاندار ایلام اعضای ستاد اربعین استان در شهر مرزی مهران مستقر می شوند ...

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان:
‌‌❑ سفر ایمن، راحت و ارزان برای زوار در دستور کار ستاد اربعین استان ایلام است/‌۱۶ میلیون بطری آب معدنی در شهرستان مهران موجود و دپو شده است/مدیران حق کرایه اجاره و دخل و تصرف در اجاره پارکینگ های تحت تصدی خود برای زوار ندارند/مدیران گزارش لحظه ای امور اربعین را به ستاد ارائه دهند/سه فروند هواپیما برای آب پاشی و خنک سازی زوار وارد عمل می شوند.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا در نشست ستاد اربعین استان که با حضور سردار شمشیری نماینده ستاد مرکزی اربعین کشور و مجموعه اعضاء ستاد در شهر مرزی مهران که از ساعت ۲۲:۳۰ شب دوشنبه شروع شد و تا حدود ساعت ۲ بامداد سه‌شنبه ۱۵ شهریور هم به طول انجامید از اعضای ستاد اربعین استان خواست تا برای خدمت رسانی بهتر به زوار اربعین حسینی علیه‌السلام از روز سه‌شنبه ۱۵ شهریور در شهر مرزی مهران مستقر شوند.

وی در ادامه گفت: نشست ستاد اربعین هرشب با حضور تمامی اعضا برگزار و در این نشست ضمن ارائه گزارشات توسط مدیران مربوطه، مسایل و مشکلات بررسی و پیشنهادات ارایه می شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که ۱۶ میلیون بطری آب معدنی در شهرستان مهران موجود و دپو شده است، اضافه کرد: خنک سازی و توزیع این آب معدنی ها باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی با قدردانی از سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام، گفت: امروز عزیزان سپاه با وسایل نقلیه آب آشامیدنی خنک بین زوار در پایانه مرزی مهران توزیع کردند.

دکتر بهرام نیا در ادامه گفت: آبسردکن های زیادی در پایانه مرزی مهران داریم اما باید با تابلو راهنما، محل این آبسردکن ها برای زوار مشخص شود.

وی افزود: تحویل بموقع آب به زوار برای ما مهم و اساسی است و ۶ سوله در پایانه برای دپو آب موجود است که باید خنک سازی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس ستاد اربعین استان در ادامه به مدیرعامل آب و فاضلاب استان دستور داد تا طی ساعات آینده مشکلات مربوط به پمپ آب پایانه در کمترین زمان ممکن برطرف و راه اندازی شود.

وی در ادامه گفت: ۱۷ نقطه روز گذشته با ترانسفور و تابلو تعمیر شده است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه روزانه باید تعداد غذاهای طبخ شده، تعداد مواکب فعال، تعداد آب توزیع شده ارایه و مشکلات و نیازمندیهای نیز احصا و به ستاد گزارش شود، اظهار داشت: همه کارها و امور بایست به موقع و در سر جای خود انجام شود و در این زمینه وحدت رویه و دوری از موازی کاری حائز اهمیت است.

وی در ادامه خطاب به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: روز سه‌شنبه ۱۵ شهریور سایبان های بهرام آباد باید برقرار شود و دو سه نقطه باقیمانده نیز در اسرع وقت انجام شود.

وی افزود: فردا و پس فردا سه فروند هواپیما برای آب پاشی و خنک سازی زوار وارد عمل می شوند.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که شعار دولت و رییس جمهوری نباید روی زمین بماند، اظهار داشت: سفر ایمن، راحت و ارزان برای زوار در دستور کار ستاد اربعین استان ایلام است.

وی در ادامه از مدیرکل بازرسی استانداری ایلام خواست تا بر پارکینگ ها و میزان هزینه پارکینگ ها در جهت جلوگیری از افزایش کرایه ها نظارت کند.

رییس ستاد اربعین استان در پایان گفت: هیچ مدیری حق اجاره پارکنیگ تحت مدیریت اداره خود را برای پارک خودروهای زوار و دریافت هزینه در قبال آن را ندارد و با مدیرانی که اینگونه اقدامی را انجام دهند به شدت برخورد می شود.

🗓️ | سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــــــلام پایتخت خادمــــین سیـــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است