استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست کمیته زیرساخت اربعین استان:

ساماندهی انسجام بخشی فعالیت دستگاه های زیرساختی در اربعین حائز اهمیت است/ تمامی دستگاه‌های خدماتی و امدادی در مهران در آماده باش کامل باشند ...

ساماندهی انسجام بخشی فعالیت دستگاه های زیرساختی در اربعین حائز اهمیت است/ تمامی دستگاه‌های خدماتی و امدادی در مهران در آماده باش کامل باشند ...

‍ ⭕️ کار در مسیر اربعین باید دلی باشد ...

استاندار ایلام در نشست کمیته زیرساخت اربعین استان:
‌‌❑‌ ساماندهی انسجام بخشی فعالیت دستگاه های زیرساختی در اربعین حائز اهمیت است/ تمامی دستگاه‌های خدماتی و امدادی در مهران در آماده باش کامل باشند ...

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز سه شنبه ۱۵ شهریور در نشست کمیته زیرساخت اربعین استان خواستار ساماندهی فعالیت دستگاه های زیرساختی نظیر آب و فاضلاب، برق و گاز و دیگر دستگاه های خدماتی و امدادی در کنگره عظیم اربعین شد و گفت: اکیپ های امدادی آب و برق و گاز استان در مهران مستقر و در حالت آماده باش کامل باشند.

وی ادامه داد: ۳۰ اکیپ امداد آب و فاضلاب برای رفع مشکل شکستگی ها در مهران باید آماده فعالیت باشند و در این زمینه قصور از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست و خروجی کار بسیار برای ما مهم است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه اکیپ های اداره برق نیز باید در حالت آماده باش باشند، اضافه کرد: در صورت وقوع مشکل باید بصورت جدی وارد عمل شوند و اگر چنانچه تعداد اکیپ ها و نیروهای حوادث و اتفاقات برق کم باشد از استان های معین کمک خواهیم گرفت.

وی از اعلام آمادگی اکیپ های امداد گاز استان در مهران نیز خبر داد و گفت: در صورت نشتی گاز در هر منطقه از مهران این نیروها بلافاصله فعالیت خود را آغاز می کنند.

رئیس ستاد اربعین استان با اشاره به احتمال مشکلات حوزه مخابرات در مهران گفت: مخابرات نیز بایست ضمن آمادگی کامل بصورت شبانه روزی فعالیت خود در مهران را آغاز کند‌‌. 

وی افزود: همچنین دستگاه های آبسرد کن در شهرستان مهران باید روزانه ضمن بررسی گزارش آن نیز ارایه شود. 

دکتر بهرام نیا با تاکید بر تسریع در فعالیت نیروهای خدمات شهری شهرداری ها در پاکیزگی و بهداشت شهر مهران و پایانه، گفت: مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری ایلام و شهردار مهران با جدیت این موضوعات را پیگیری و بصورت روزانه گزارش ارایه کنند.

وی در پایان با تاکید بر این مهم که کار در مسیر اربعین بایست دلی باشد، اظهار داشت: اینجا انگیزه‌ای بالاتر از صرف انجام وظیفه در کار است و آن عشق و ارادت به ائمه اطهار علیهم السلام و آقا اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است که کارهای سخت را با عمل جهادی صاف و هموار می کند.

🗓️ | سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــلام پایتخت خادمـــین سیـــدالشــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است