استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان در مهران:

همه مدیران پای کار اربعین باشند/ در اربعین جزیره ای عمل کردن قابل پذیرش نیست/ تمامی اقدامات در مهران باید تحت لوای ستاد اربعین باشد

همه مدیران پای کار اربعین باشند/ در اربعین جزیره ای عمل کردن قابل پذیرش نیست/ تمامی اقدامات در مهران باید تحت لوای ستاد اربعین باشد

قدردانی رئیس ستاد اربعین استان ایلام از تلاش شبانه روزی اعضای ستاد  ...

استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان در مهران:
‌‌❑‌ همه مدیران پای کار اربعین باشند/ در اربعین جزیره ای عمل کردن قابل پذیرش نیست/ تمامی اقدامات در مهران باید تحت لوای ستاد اربعین باشد/ بصورت روزانه از بخشهای مختلف، زیرساخت ها و پایانه ها مهران بازدید می شود/امکانات لازم برای تسهیل در تردد زوار فراهم شده است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا شامگاه سه‌شنبه ۱۵ شهریور در بخش اول صحبت های خود در نشست ستاد اربعین استان در مهران ضمن تقدیر از اعضای ستاد اربعین استان گفت: در این مدت شاهد تلاش شبانه روزی همه مسئولان استانی در قالب ستاد اربعین استان بودیم که در اینجا از زحمات همه این عزیزان تشکر می کنم.

وی در ادامه با تاکید بر تشدید بازرسی و نظارت ها بر پارکینگ اربعین، پایانه برکت و رصد روزانه آبسردکن‌ها، گفت: بصورت روزانه و دوره ای از تمامی بخش های حوزه اربعین بازدید می شود و تلاش داریم تمامی مسایل و مشکلات روزانه را در ستاد اربعین مطرح کنیم و برای آن چاره اندیشی نماییم.

وی افزود: حضور فعال مدیران در مهران و نشست ستاد اربعین الزامی است و همه برای باشکوه برگزار شدن کنگره عظیم اربعین باید پای کار باشند.

استاندار ایلام با تاکید بر افزایش خدمات رسانی و مهیا شدن امکانات لازم برای رفاه زوار در مهران گفت: هر روز شاهد افزایش خدمات رسانی و بهتر شدن شرایط برای زوار هستیم.

وی ادامه داد: با اقدامات و پیگیری های انجام شده طی روز های اخیر خوشبختانه پارکینگ اربعین و پایانه برکت ساماندهی شده و نظم خاصی در این مکان ها حاکم است.

دکتر بهرام نیا با اشاره به اینکه طی رایزنی هایی که با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره )  انجام شد ۵ آبسرد بزرگ ارسال و در حال حاضر فعال هستند.

وی اضافه کرد: حداقل ۱۵۰ دستگاه خودپرداز در پایانه مرزی و شهر مهران نیاز داریم.

استاندار ایلام در ادامه از آغاز فعالیت شهرداری ها در کنگره عظیم اربعین خبر داد و گفت: در اربعین وظایف و ماموریت های مهمی بر عهده شهرداری ها است و در این زمینه بایست تعداد این نیروها و امکانات آنان نیز افزایش یابد.

استاندار ایلام در بخش دوم صحبت‌های خود در نشست ستاد اربعین استان در مهران با اشاره به اینکه علاوه بر ۱۴ میلیون بطری آب موجود، ۲۰ میلیون بطری دیگر در مهران برای استفاده زوار ذخیره سازی شده است که در مجموع ۳۴ میلیون بطری آب در این شهرستان دپو شده است.

وی در ادامه گفت: دو یخ ساز با ظرفیت ۲۵۰ قالب یخ به استان نیز ارسال شده و به زودی یکی از آنان راه اندازی می شود.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام افزود: طی پیگیری های انجام شده با رییس ستاد اربعین کشور و رییس بازسازی عتبات عالیات فردا یک لیفتراک برقی به استان ارسال می شود.

وی ادامه داد: باید نیروها برای توزیع یخ و آب معدنی منسجم عمل کنند و ساماندهی شوند.

دکتر بهرام نیا در ادامه گفت: از مجموع ۳۷۰۰ کامیون حامل تجهیزات مواکب تاکنون سه هزار و ۲۰۰ کامیون ازطریق مرز تجاری مهران وارد کشور عراق شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با عنوان این مطلب که دو تن از مدیران حوزه راه، بهادری مدیرکل راه و شهرسازی و چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بسیار تلاش کردند، اضافه کرد: این مدیران  آنچه که وعده دادند با تلاش شبانه روزی محقق شد که جا دارد از زحمات این عزیزان قدردانی کنم.

رئیس ستاد اربعین استان با قدردانی از اقدامات سپاه پاسداران استان در مهران، گفت: در بحث تامین آب سپاه با فرماندهی سردار شاکرمی جهادی عمل کرد و انرژی قوی به ستاد اربعین تزریق شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است