استانداری ایلام

معاون اول رئیس جمهور در نشست ستاد اربعین استان ایلام:

استاندار ایلام در این مدت کم با کار جهادی و انقلابی اقدامات خوب و قابل تقدیری انجام داده اند/

استاندار ایلام در این مدت کم با کار جهادی و انقلابی اقدامات خوب و قابل تقدیری انجام داده اند/

 زوار زمانبندی سفر خود را مدیریت کنند ...

معاون اول رئیس جمهور در نشست ستاد اربعین استان ایلام:
‌‌❑‌ استاندار ایلام در این مدت کم با کار جهادی و انقلابی اقدامات خوب و قابل تقدیری انجام داده اند/تخصیص بودجه اربعین استان را به طور ویژه دنبال می کنیم/حضور تمام وقت مسئولان استانی در میان زوار قابل تقدیر است

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد مخبر عصر روز پنجشنبه ۱۷ شهریور در نشست ستاد اربعین استان در مرز مهران از زحمات مجموعه اعضای ستاد اربعین‌ استان تقدیر کرد و گفت: در این میان آقای بهرام نیا بصورت انقلابی و  جهادی و سریع اقدامات خوبی در مدت کمی انجام داده‌ند که قابل تقدیر است و تلاش داریم کارهای زیرساختی دیگر که ایشان آغاز کرده را تکمیل نمائیم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری در حوزه اربعین گفت: بحث تخصیص بودجه در استان ایلام به ویژه در حوزه اربعین را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و همه اعضای ستاد اربعین، سپاه پاسداران دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی و مرزبانی و اجرایی و ... که با وحدت و همدلی در برگزاری کنگره عظیم اربعین مشارکت داشته قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این روحیه وحدت و همدلی در استان روزبه روز تقویت شود.

دکتر مخبر با عنوان این مطلب که امروز در دولت انقلابی شاهد حضور جهادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و ... در بین زوار هستیم که این مهم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: ظرف ۴۸ ساعت آینده پیرو درخواست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام ارزاق به مواکب ارسال خواهد شد و مواکب بیشتر تقویت می شوند‌.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه گفت: پیرو درخواست استاندار ایلام در خصوص نیاز به کانکس های یخچالدار به استان، این موضوع پیگیری و این کانکس ها ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین لیفتراک توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات به استان ارسال می شود، اضافه کرد: همچنین یک دستگاه یخساز  هفت تنی به استان اختصاص می یابد و روزانه ۸۰۰ قالب یخ از همدان به استان ایلام ارسال می شود.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با وزیر بهداشت اقلام دارویی لازم نیز به استان ارسال می شود.

دکتر مخبر در ادامه خواستار تقویت مواکب داخل شهر شد و گفت: دو هواپیمای آب پاش نیز زودتر فعالیت خود را در جهت خنک سازی مسیر زوار آغاز کنند.

وی ادامه داد: هر نیازمندی که استان در خصوص اربعین داشته باشد تلاش می‌کنیم در اسرع وقت تامین شود.

معاون اول رئیس جمهور در پایان گفت: مدیریت زمان و زمانبندی سفر برای زائران بسیار مهم است و بایست طوری برنامه ریزی شود با توجه به استقبال فراوان از مرز مهران و گرمای هوا مردم توقف زیادی در شهر و مرز نداشته باشند.

🗓 | پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــلام پایتخت خادمــین سیــــــدالشـــــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است