استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات:

لازم است به تناسب جمعیت زوار، خدمات و امکانات فراهم شود/در طول ۸ ماه گذشته تحول بسیار خوبی در زیرساخت های اربعین استان ایجاد شده است

لازم است به تناسب جمعیت زوار، خدمات و امکانات فراهم شود/در طول ۸ ماه گذشته تحول بسیار خوبی در زیرساخت های اربعین استان ایجاد شده است

⭕️ ‌مساعدت مجموعه ستاد عتبات عالیات در اربعین قابل تقدیر است ...

استاندار ایلام در دیدار با رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات:
● لازم است به تناسب جمعیت زوار، خدمات و امکانات فراهم شود/در طول ۸ ماه گذشته تحول بسیار خوبی در زیرساخت های اربعین استان ایجاد شده است/با تلاش شبانه روزی نگذاشتیم در مراسم اربعین خللی ایجاد شود

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات:
✔️ مدیریت خوب استاندار ایلام موجب شد که کنگره اربعین تا به امروز بخوبی برگزار شود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا شامگاه پنجشنبه ۲۴ شهریور در دیدار با محمد جلال مآب رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات ضمن قدردانی از کمک ها و مساعدت های این ستاد در اربعین، اظهار داشت: خوشبختانه این ستاد از نظر تامین مواد غذایی و آب برای زوار بسیار خوب عمل کرده است.

وی ادامه داد: بعد از اربعین سال ۹۸ سه سال فاصله افتاد و همه تیم ها و دست اندرکاران حوزه های اربعین تغییر کرده‌اند و از این رو برای رسیدن به آمادگی کامل تا حدودی زمان بر بود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در کنگره اربعین باید به تناسب جمعیت زوار، خدمات و امکانات را فراهم کنیم، اضافه کرد: در این زمینه بایست به تناسب ماشین های یخچالدار داشته باشیم و حداقل دو لیفتراک برقی در مهران برای جابجایی و انتقال آب معدنی ها برای خنک سازی مستقر باشد.

وی در ادامه گفت: با هماهنگی های انجام شده با وجود گرمای زیاد هوا، تاکنون هیچ کمبودی در راستای تامین و توزیع آب خنک برای زوار نداشتیم که در این راستا از همه دستگاه های اجرایی دخیل در اربعین قدردانی می کنم.

دکتر بهرام نیا در ادامه گفت: برای اینکه زوار در تأمین آب و تغذیه با مشکلی مواجه نشوند بصورت تمام وقت، میدانی و مستمر از تمامی بخش های پایانه، استراحت‌گاه‌ها و اقامتگاه‌ها بازدید کردیم و نیازمندیها را به موقع احصا نمودیم.

وی با قدردانی از مساعدت های مجموعه ستاد عتبات عالیات در کنگره بزرگ اربعین، گفت: بصورت میدانی با بالگرد به مناطقی که کمبود آب وجود داشت آب توزیع کردیم.

رئیس ستاد اربعین استان نیز با اشاره به اینکه در طول هشت ماه گذشته تحول بسیار خوبی در زیرساخت های جاده ای حوزه اربعین شکل گرفته است، افزود: در این مدت کوتاه دو تونل، ۲۰ کیلومتر راه جدید چهارخطه و ۲۰ کیلومتر دیگر مسیر ( ایلام - مهران ) روکش آسفالت شده است.

در ادامه این دیدار محمد جلال مآب رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی و میدانی استاندار ایلام در کنگره عظیم اربعین در استان ایلام، گفت: مدیریت خوب استاندار ایلام موجب شد که کنگره عظیم اربعین امسال تا به امروز بخوبی برگزار شود و مشکلی خاصی در تأمین غذا و آب برای زوار نداشته باشیم.

وی با عنوان این مطلب که این ستاد هر مساعدت و کمکی که در استان ایلام نیاز باشد و استاندار ایلام آن را تقاضا کند تامین خواهیم کرد، اضافه کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در اربعین علاوه بر تامین آب در پایانه ها در نزدیک فرودگاه نیز آب دپو کرد که در صورت نیاز بین زوار توزیع شود.

🗓 | پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱
«ایــــــلام پایتخت خادمـــین سیـدالشــهداء(ع)»
@IlamProvince_news

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است