استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران:

عملکرد شرکت ملی گاز ایران در اربعین ایلام قابل تقدیر است/عملکرد مجموعه شرکت و پالایشگاه گاز در استان رضایت بخش است

عملکرد شرکت ملی گاز ایران در اربعین ایلام قابل تقدیر است/عملکرد مجموعه شرکت و پالایشگاه گاز در استان رضایت بخش است

استاندار ایلام در دیدار مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران:● عملکرد شرکت ملی گاز ایران در اربعین ایلام قابل تقدیر است/عملکرد مجموعه شرکت و پالایشگاه گاز در استان رضایت بخش است
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه در دیدار مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با قدردانی از عملکرد خوب این شرکت در اربعین گفت: مجموعه شرکت ملی گاز ایران در استان چندین موکب در مهران دایر نمود و بیش از ۱۰ میلیارد در اربعین هزینه کردند.
وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده مجموعه شرکت ملی گاز ایران ۱۲۰ اتوبوس برای انتقال زوار به مهران اعزام کرد و در آن ایام به ویژه در برگشت زوار این اتوبوس‌ها بخوبی و با اهتمام جدی زوار را از مهران به مبدا انتقال دادند.
استاندار ایلام با اشاره به اینکه در ایام اربعین با تلاش ها و برنامه ها انجام شده جاده ایلام به مهران یکطرفه نشد، اضافه کرد: با ایجاد پست ۳۲ مگاواتی برق و تامین آب برای ۳۰۰ هزار نفر در روز سعی داشتیم که هیچ خللی در امر خدمت رسانی به زوار را شاهد نباشیم.
وی در ادامه گفت: همه تلاش خود را بکار گرفتیم که برای ۱۳۰ هزار خودرو ظرفیت پارک خصوصی و عمومی ایجاد کنیم و خوشبختانه در این راستا مردم و زوار با هیچ مشکلی مواجه نشدند.
وی افزود: امسال میانگین زمان سوار شدن زوار به اتوبوس ها برای انتقال به مبدا، کمتر از یک ساعت بود بطوریکه این اربعین رضایت مقام معظم رهبری را در پی داشت و ایشان فرمودند که «اربعین امسال معظم ترین و باشکوه ترین اربعین در طول تاریخ بوده است.»
دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به عملکرد مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام و مدیر عامل شرکت گاز استان، گفت: عملکرد این دو مدیر بسیار رضایت بخش است و تعامل آنان نیز با مردم بسیار خوب است.
دکتر چگینی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران نیز در این نشست گفت: این شرکت افتخار داشت در اربعین امسال ۳۵ میلیارد تومان در بخش های مختلف هزینه کند که بخشی از این اعتبارات مربوط به حوزه اربعین ایلام بود.
وی افزود: همچنین ۱۲۰ اتوبوس در اربعین از مجموعه مدیرعامل گاز ایران به مهران اعزام شد و این افتخار بزرگی بود که توانستیم زوار را با این اتوبوس ها به مبدا انتقال دهیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است