استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور

کمیته امداد پیشرو در امر خدمت رسانی به مناطق محروم است ...

کمیته امداد پیشرو در امر خدمت رسانی به مناطق محروم است ...

کمیته امداد پیشرو در امر خدمت رسانی به مناطق محروم است ...
استاندار ایلام در دیدار با معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور:● کمیته امداد از نظر جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در حوزه اشتغال جوانان عملکرد بسیار خوبی داشته است
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه در دیدار با معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور، گفت: کمیته امداد از یادگاران امام راحل ( ره ) است که در این نهاد توجه ویژه ای به محرومان می شود.
وی با عنوان این مطلب که کمیته امداد روز به روز در مقام مقایسه با گذشته در بخش توانمندی سازی و اشتغال در حال پیشرفت و ارتقا است اضافه کرد: کمیته امداد از نهاد های پیشرو در خدمت رسانی به جامعه مخاطب خود است و به راستی که شأن و تراز کمیته امداد که مربوط به امام راحل (ره) است حفظ شده است.
دکتر بهرام نیا با اشاره به اینکه کمیته امداد یکی از نهادی است که برای جوانان اشتغال پایدار ایجاد کرده است، اظهار داشت: در راستای توانمندسازی جوانان این نهاد نیز بهترین عملکرد را به ثبت رسانده است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد طی سالهای زیادی اعتمادسازی کرده است، گفت: این نهاد در استان ایلام نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است.
وی اضافه کرد: این نهاد از نظر جذب تسهیلات تبصره ۱۸ برای حوزه اشتغال جوانان نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است.
دکتر فیروز آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور نیز در این دیدار عملکرد کمیته استان را از نظر ایجاد اشتغال و سایر حوزه رضایت بخش عنوان کرد و گفت: این نهاد در استان عملکرد بسیار خوبی داشته که نشانگر نگاه مثبت استاندار و معاون اقتصادی به کمیته امداد در استان است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است