استانداری ایلام

استاندار ایلام:

ورزش بعنوان یک ضرورت باید در سبد زندگی مردم باشد/برای داشتن یک مدیریت خوب و اثرگذار در جامعه باید ورزش جزو برنامه کاری مدیران باشد.

ورزش بعنوان یک ضرورت باید در سبد زندگی مردم باشد/برای داشتن یک مدیریت خوب و اثرگذار در جامعه باید ورزش جزو برنامه کاری مدیران باشد.

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد: همایش ورزش صبحگاهی با حضور استاندار ایلام و مجموعه مدیران استانی برگزار شد
استاندار ایلام: ورزش بعنوان یک ضرورت باید در سبد زندگی مردم باشد/برای داشتن یک مدیریت خوب و اثرگذار در جامعه باید ورزش جزو برنامه کاری مدیران باشد.
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه ۳۰ مهر در همایش ورزش صبحگاهی مه به بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد، گفت: جهت پاسداشت ورزش این همایش بسیار خوب برگزار شد.
وی ادامه داد: ورزش بعنوان یک ضرورت باید در سبد زندگی مردم باشد تا همواره سلامت و تندرست باشند.
استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه ورزش موجب نشاط سلامتی و موجب رهایی انسان از سستی می شود و موجب سلامتی می گردد، اضافه کرد: اگر می خواهیم یک انسان مفید و تاثیر گذار در جامعه باشیم باید ورزش را همواره در دستور کار و برنامه های خود قرار دهیم.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت ورزش، گفت: مقام معظم رهبری فرمومدند «اگر بخواهیم جسم را به قدرت، زیبایی، بروز قدرت و استعدادهای گوناگون برسانیم باید ورزش کنیم».
دکتر بهرام‌نیا گفت: امام خمینی (ره) نیز فرموندند «من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم».
نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: عقل سالم در بدن سالم است و برای داشتن یک مدیریت خوب و اثرگذار در جامعه باید ورزش جزو برنامه کاری مدیران باشد.
وی با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان، مدیران کل استان و دست اندارکاران این برنامه، گفت: این برنامه بصورت نمادین بود که استمرار خواهد داشت.
وی افزود: ورزش از زمان ایران باستان شکل گرفته و در سبد زندگی خانوارها قرار گرفته است انشالله این حرکت در طول هفته در دستور کار ما و نصب العین همه مدیران باشد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است