استانداری ایلام

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از مناطق مختلف شهر ایلام بازید کرد

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام: در بازدید از سطح شهر ایلام  برآمادگی لازم برای مدیریت های بارشهای سیلابی  در آستانه فصل بارندگی تاکید کرد.

مدیرکل  مدیریت بحران استان ایلام: در بازدید از سطح شهر ایلام  برآمادگی لازم برای مدیریت های بارشهای سیلابی  در آستانه فصل بارندگی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام: در بازدید از سطح شهر ایلام  برآمادگی لازم برای مدیریت های بارشهای سیلابی  در آستانه فصل بارندگی تاکید کرد.

 

دکتر مجید بگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام به اتفاق شهردار شهر ایلام به منظور بررسی مشکلات دفع روان آب هادر فصل بارندگی از مناطق مختلف این شهر بازدید بعل اورد .

وی در جریان  این بازدید گفت :  باتوجه به اهمیت پیشگیری و مقابله با بحران با توجه به فصل بارندگی در پاییز و زمستان ، ضروری است شهر داری مرکز استان  با هدف ایجاد برنامه‌ریزی هدفمند در خصوص رفع مشکل جمع آوری روان آبها  با تعریض کانال ها و افزایش سطح مقطع شرایط مناسبی برای ارائه خدمات در زمان وقوع بحران بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب فراهم شود.


وی گفت : مناطقی از شهر ایلام از جمله : عدم کانال مناسب در خیابان آیت اله حیدری روبروی دبستان توحید حدفاصل کوچه بدراوی تا پل زیرگذر میدان کشوری و همچنین محدوده میدان میلاد ، بلوار پژوهش و میدان دانش به لحاظ حوزه وسیع آبریز و وجود  زمین های های کشاورزی با آوردن رسوبات بالادست منطقه که فاقد سیستم دفع آبهای سطحی می باشد مشکلات حادی برای شهروندان در فصل بارندگی بوجود می آیدکه برای رفع این مشکل باید چاره جویی شود .  .

مدیرکل مدیریت بحران استان اضافه کرد : احداث مجتمع 42 واحدی مسکن ملی توسط راه و شهرسازی استان بدون رعایت حریم مسیل موجود احداث شده و حتی مورد عتراض ساکنین محله مذکور شده است باید سریعاً تعیین تکلیف شود

بگلران  با تاکید بر اینکه تدوین برنامه هدفمند و جامع و مشخص شدن وظایف هریک از سازمان ها  که به صراحت در قانون مدیریت بحران کشورامده است  باید  مورد توجه قرار بگیرد،گفت: با برنامه ریزی مدون و مستمربرای رفع نواقص و ضعف ها و ایجاد هم افزایی بین سازمان ها می توان به نقطه مطلوب و موردنظر رسید.


شهردارایلام نیز با تاکید بر ضرورت همراهی شهروندان در مدیریت بحران های احتمالی ناشی از بارندگی گفت: مدیریت شهری به عنوان یکی از دستگاه های خدمات رسان تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است، اما همزمان با این اقدامات باید اطلاع رسانی و آموزش نیز صورت بگیرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است