استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در قرارگاه جهاد تبیین

مبارزه دائمی با جبهه استکبار برگرفته از آرمانهای انقلاب اسلامی است/ نسل جوان همواره در معرض تهدیدات جنگ روانی دشمن است

مبارزه دائمی با جبهه استکبار برگرفته از آرمانهای انقلاب اسلامی است/ نسل جوان همواره در معرض تهدیدات جنگ روانی دشمن است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در قرارگاه جهاد تبیین: مبارزه دائمی با جبهه استکبار برگرفته از آرمانهای انقلاب اسلامی است/ نسل جوان همواره در معرض تهدیدات جنگ روانی دشمن است
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز سه شنبه در قرارگاه جهاد تبیین بسیج نهادها و ادارات با بیان اینکه مبارزه با جبهه استکبار برگرفته از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران است، افزود: دستاوردهای انقلاب و پیشرفت های کشور در همه حوزه ها، چرایی تقابل جهان سلطه با کشور ایران، تهدیدات جبهه استکبار و جایگاه ایران در دنیا و منطقه برای نسل جوان بیان شود.
وی در ادامه گفت: گروه‌های وابسته به رژیم پهلوی، تجزیه طلبان در پایگاه های خارج از کشور به دنبال آشکارسازی نقاط ضعف و کمرنگ کردن نقاط قوت و پیشرفت های کشور ایران هستند که باید اهداف شوم این گروه ها برای نسل جوان بازگو شود.
حسنی با اشاره به تقابل همیشگی تجزیه طلبان و معاندان نظام برای ایجاد اخلال و اغتشاش در کشور، گفت: علاوه بر این گروه های شناسنامه دار مخالف نظام در خارج از کشور که همواره به دنبال اختلاف افکنی بودند، کشور ایران یک تقابل دائمی رودرو با جهان سلطه دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه فلسفه جهاد تبیین، بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان است، خاطرنشان کرد: این نسل، دفاع مقدس و انقلاب را تجربه نکرده و همواره در معرض تهدید جنگ روانی جبهه استکبار هستند.
وی در ادامه به نقش مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب و ایجاد اتحاد و همبستگی بین آحاد ملت اشاره کرد و افزود: نقش کلیدی ولایت فقیه و رهبری در هدایت کشتی انقلاب و همبستگی و انسجام بین آحاد ملت بی نظیر است.
حسنی بر تشریح چرایی حساسیت جبهه استکبار به حرکت پیش رونده ایران برای نسل جوان در این مقطع تاکید کرد و گفت: دشمن همواره از پیشرفت های کشور و جایگاه ایران در منطقه هراس دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در بخش دوم از سخنان خود به موضوع کاهش سن ازدواج در کشور تاکید کرد و گفت: کاهش سن ازدواج از ضروریات جامعه است که در این راستا باید برنامه ریزی منسجم و هدفمند داشته باشیم و برای نسل جدید شرایط ازدواج آسان را فراهم کنیم و برای تحقق این هدف برنامه عملیاتی داشته باشیم.
حسنی اضافه کرد: تقویت بعد معنوی، ارزشی، حماسی و ملی بسیار مهم و موجب قوام و دوام یک جامعه در برابر تهدیدات دشمن خواهد شد که این مهم نیز باید در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مورد توجه قرار گیرد.
معاون استاندار ایلام آموزش و پرورش و دانشگاه را دو نهاد و دستگاه بسیار اثر گذار برای اجرای برنامه های جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: این دو نهاد اولویت نخست اجرای برنامه‌های جهاد تبیین هستند که باید برنامه ریزی منسجم کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای تحقق این رسالت خطیر داشته باشند.
وی پیشنهاد کرد: دستگاه های اجرایی نمایشگاه دائمی دستاوردهای انقلاب را برپا کنند و دستاوردهای هر دستگاه اجرایی در تمامی حوزه ها در معرض دید عموم قرار گیرد و هر ساله این نمایشگاه ها بروز رسانی شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: بیان دستاوردهای انقلاب در قالب کلیپ ویدیو، تصویر و چند رسانه ای بسیار اثر بخش است که باید در دستور کار قرار گیرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است