استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

امنیت و منافع ملی محل مماشات و معامله نیست/معترضان باید صف خود را از اغتشاش طلبان و براندازان جدا کنند

امنیت و منافع ملی محل مماشات و معامله نیست/معترضان باید صف خود را از اغتشاش طلبان و براندازان جدا کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام: امنیت و منافع ملی محل مماشات و معامله نیست/معترضان باید صف خود را از اغتشاش طلبان و براندازان جدا کنند
| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمدسبحان حسنی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان با موضوع اغتشاشات اخیر کشور، با اشاره به اینکه ایران هزینه اقتدار و استقلال طلبی مقابل دنیای استکبار را می پردازد، گفت: اکنون زمان اتحاد همه مردم و مسوولان در دفاع از تمامیت ارضی، یکپارچگی، حمایت از امنیت و آرامش است.
وی در ادامه گفت: ایران به عنوان کشوری قدرتمند در همه عرصه ها، هزینه اقتدار و استقلال طلبی خود در برابر جهان سلطه را پرداخت می کند.
وی افزود: اکنون دشمن با تمام امکانات و نیروی خود به میدان آمده است تا ایران را به زانو درآورد اما با اتحاد و انسجام مردم و جداسازی صف خود از اغتشاشگران، اینبار نیز به خواسته های شوم خود نرسیدند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ادامه داد: ایجاد اعتراضات صنفی برای رسیدگی به مطالبات و خواسته های صنفی هیچ مشکلی ندارد اگر این چند صدایی ها بر اساس چارچوب قانون و با آرامش و بدون جنجال های هنجارشکنانه باشد و مسوولان نیز باید پاسخگوی مطالبات بحق مردم باشند.
وی یادآور شد: در طول یکسال اخیر اعتراضات صنفی متعددی به نارسایی های اداری در سطح کشور داشته ایم اما به آشوب کشیده نشده است اما در مساله اخیر دشمن اصل نظام و یکپارچگی جغرافیایی و قومبتی کشور ما را نشانه گرفته است.
حسنی به موضوع نقش رسانه ها در اغتشاشات اشاره کرد: رسانه ها با استدلال و منطق با استناد به اسناد و مدارک، حوادث و دست های پشت پرده را ظریف و به درستی تحلیل کنند.
وی تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر دشمن موضوع امنیت ملی را نشانه گرفته است در حالی که بحث امنیت و منافع ملی محل مماشات و معامله نیست.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است