استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با مطالبه گران و هيئت های مذهبی استان:

هيئت های مذهبی دلسوز نظام و انقلاب هستند/ شنیدن صدای مردم و ارتباط بی واسطه با آنان، وظیفه مدیران است / رمز موفقیت در تلاش هم جانبه، همدلی و هم افزایی است

هيئت های مذهبی دلسوز نظام و انقلاب هستند/ شنیدن صدای مردم و ارتباط بی واسطه با آنان، وظیفه مدیران است / رمز موفقیت در تلاش هم جانبه، همدلی و هم افزایی است

استاندار ایلام در دیدار با مطالبه گران و هيئت های مذهبی استان:
❑‌ هيئت های مذهبی دلسوز نظام و انقلاب هستند/ شنیدن صدای مردم و ارتباط بی واسطه با آنان، وظیفه مدیران است / رمز موفقیت در تلاش هم جانبه، همدلی و هم افزایی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در دیدار با مطالبه گران و جمعی از اعضای هیات های مذهبی استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیجیان گرانقدر و شجاع در دوران دفاع مقدس با همه داشته های خود برای دفاع از مملکت در خط مقدم قرار گرفتند و موجب شدند که حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگیرد.
وی با بیان اینکه پیروزی در دفاع مقدس مرهون نیروی های بسیجی بوده است، افزود: اخلاص، آزادگی و ایمان جوانان دلیل اصلی پیروزی کشور در جنگ نابرابر بود.
نماینده عالی دولت در استان ایلام، با ذکر این نکته که هر فردی برای تعالی نظام به مردم خدمت کند بسیجی است، خاطرنشان کرد: بسیجیان مخلص و فداکار در جنگ تحمیلی از همه توان خود استفاده کردند تا کشور پیروز شود.
استاندار ایلام، بسیجیان را فاتحان قله های ارزش و مظلومان دفاع از ارزش ها دانست و تاکید کرد: بسیجیان حافظان امنیت در برابر هجمه فرهنگی دشمن هستند.
دکتر بهرام نیا مردم ایلام را نماد حماسه و اخلاق مداری عنوان کرد و گفت: با هم افزایی و همدلی بسیاری از مشکلات استان برطرف می شود.
وی با قدردانی از نقطه نظرات هيئت های مذهبی و مطالبه گران استان در نشست، گفت: هيئت های مذهبی دلسوز نظام و انقلاب هستند.
استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اشتغال و اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸ اشاره کرد و گفت: متقاضیان از محل این اعتبارات می‌توانند طرح های و ایده های مد نظرخود را عملیاتی کنند.
دکتر بهرام نیا بر لزوم فعالسازی واحد‌های راکد استان در راستای رونق تولید و اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: استان ایلام در راستای فعالسازی و احیای واحد‌های راکد رتبه چهارم کشور را کسب کرد.
گفتنی است هر یک از اعضا در این نشست نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است