استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام :

۳۰ درصد از مدارس موجود و مورد استفاده در این استان فرسوده هستند.

۳۰ درصد از مدارس موجود و مورد استفاده در این استان فرسوده هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۳۰ درصد از مدارس موجود و مورد استفاده در این استان فرسوده هستند.

سعید هژبری روز چهارشنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ایلام با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز افراد هوشمندی هستند که با خدا و بین دنیا و آخرت معامله می کنند، اظهار داشت: یکی از آثار ماندگار صدقات جاریه مدرسه سازی است که خیرین با فکر باز وارد این عرصه شده اند.

وی افزود: انفاق و ایثار یکی از مولفه های ارزشمند در منابع معنوی به شمار می رود که در این راستا بزرگ مردان و زنانی وارد این عرصه شده و کارهای ماندگاری از خود به جای گذاشته اند.

معاون استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر ضرورت مقاوم سازی مدارس ایلام گفت: خیرین علاوه بر احداث مدرسه به این مهم نیز توجه داشته باشند.

هژبری با بیان اینکه نهضت مدرسه سازی با همت خیرین و تعامل مسوولان سبب توسعه استان می شود، گفت: باید برنامه ریزی کرد که با مشارکت خیرین مدرسه ساز ۶٠ درصد کلاس های درس مدارس ایلام هوشمندسازی شده و همچنین تجهیز هنرستان های استان نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: در سفر سال گذشته رییس جمهور به ایلام مبلغ ۶٠ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ باب استخر در شهرستان های ایلام و مهران و پنج فضای آموزشی نیمه تمام اختصاص یافت که تاکنون ۹۵ درصد این میزان اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است